TBA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000101685
NIP
7781396751
REGON
634271538

Podsumowanie

aktywa
622 tys.
przychód
0
zysk
-250
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. ZA CYTADELĄ, 140
Kod pocztowy
61-659
Rejestracja
2002-03-21
Rozpoczęcie działalności
2002-01-10
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE SKŁADA OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Tba komunikacja marketingowa osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 250 zł.
Strata netto wyniosła 250 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -113 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 5203 zł w 2021 roku.
• 202 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -250 zł w 2022 roku.
• 3508 zł w 2021 roku.
• -39 497 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tba komunikacja marketingowa wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -78 894 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 17 502 zł w 2021 roku.
• 135 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Tba komunikacja marketingowa wyniosła 621 901 zł.
a
ktywa trwałe to 155 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 466 401 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 621 901 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 376 555 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 998 456 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4557 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 621 901 zł w 2022 roku.
• 621 844 zł w 2021 roku.
• 619 615 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Tba komunikacja marketingowa wyniosły 2 998 456 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 621 901 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 482%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 311 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 998 456 zł w 2022 roku
• 2 998 148 zł w 2021 roku
• 2 999 427 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 482% w 2022 roku
• 482% w 2021 roku
• 484% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Tba komunikacja marketingowa wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -250 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -250 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4484 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Tba komunikacja marketingowa wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Häuser Schöneich Przemysław posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 17.09.2019 jest Häuser Schöneich Przemysław kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.10.2013 do 17.09.2019 był Häuser Schöneich Przemysław kontrolując 51% udziałów.
W okresie od 19.08.2013 do 25.10.2013 najwięcej udziałów posiadał Häuser Schöneich Przemysław . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.