MOBILE MARKETING CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000408422
NIP
5252525590
REGON
145965742

Podsumowanie

aktywa
6 mln
przychód
15,8 mln
zysk
2,8 mln
wartość firmy
25,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ŚWIĘTOKRZYSKA, 30
Kod pocztowy
00-116
Rejestracja
2012-01-17
Rozpoczęcie działalności
2012-02-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mobile marketing center osiągnęła 15 811 027 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 803 376 zł. Pozostałe przychody to 7651 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 013 236 zł.
Zysk netto wyniósł 2 790 140 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 389 239 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 811 027 zł w 2022 roku.
• 13 253 273 zł w 2021 roku.
• 6 949 926 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 587 079 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 790 140 zł w 2022 roku.
• 1 301 524 zł w 2021 roku.
• 1 251 252 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mobile marketing center wynosi 25 434 279 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 733 034 zł a 39 527 567 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 571 545 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 434 279 zł w 2022 roku.
• 15 682 041 zł w 2021 roku.
• 10 203 761 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mobile marketing center wyniosła 5 971 478 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 971 478 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 971 478 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 977 379 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 994 099 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 085 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 971 478 zł w 2022 roku.
• 4 489 976 zł w 2021 roku.
• 1 694 607 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 56%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mobile marketing center wyniosły 994 099 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 971 478 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 71 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 994 099 zł w 2022 roku
• 2 302 737 zł w 2021 roku
• 940 651 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 20.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
• 56% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mobile marketing center wykazała przychody na poziomie 15 811 027 zł.
Organizacja zarobiła 2 790 140 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 790 140 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 128 722 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Mobile marketing center wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gniadzik Joanna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Drozdowicz Michał posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Drozdowicz Michał (50% udziałów)
• Gniadzik Joanna (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.05.2014 do 04.11.2022:
• Drozdowicz Kamila (50% udziałów)
• Gniadzik Joanna (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.01.2012 do 23.05.2014:
• Drozdowicz Kamila (50% udziałów)
• Gniadzik Paulina (50% udziałów)