SUPERBRAND Sp. z o.o. zajmuje się tworzeniem i udoskonalaniem wizerunków firm. Specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnych usług doradczych w zakresie marketingu i brandingu. Firma inspiruje swoich klientów do rozwoju i pomaga im w osiąganiu celów biznesowych poprzez skuteczne strategie wizerunkowe. SUPERBRAND współpracuje z przedsiębiorstwami, wspierając je w budowaniu silnej marki, która wyróżnia się na tle konkurencji. Oferta firmy obejmuje kompleksowe działania od analizy sytuacji rynkowej, poprzez tworzenie strategii marketingowych, aż po realizację kampanii promocyjnych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Superbrand osiągnęła 67 159 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 644 zł. Pozostałe przychody to 16 514 zł.
Całkowite koszty wyniosły 38 157 zł.
Zysk netto wyniósł 12 487 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 67 159 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 90 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 487 zł w 2024 roku.
• 6282 zł w 2023 roku.
• -7158 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Superbrand wynosi 117 147 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
22 425 zł a 174 824 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2357 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 117 147 zł w 2024 roku.
• 57 278 zł w 2023 roku.
• 12 522 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Superbrand wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Superbrand charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1850
zł.
Koszty operacyjne Superbrand wyniosły 44 663
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
264 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1850 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Superbrand wyniosła 30 861 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 4631 zł.
a
ktywa obrotowe to 26 229 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 861 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 29 900 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 961 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1381 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 861 zł w 2024 roku.
• 28 304 zł w 2023 roku.
• 30 627 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Superbrand wyniosły 961 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 861 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 961 zł w 2024 roku
• 10 891 zł w 2023 roku
• 19 496 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 38% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Superbrand wykazała przychody na poziomie 67 159 zł.
Organizacja zarobiła 12 487 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 487 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku