Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc to profesjonalnaorganizacja, która stanowi społeczność ekspertów w zakresie marketingu miejsc. Została założona z myślą o wspieraniu rozwoju miast, regionów oraz państw poprzez metody marketingu terytorialnego. Główna misja instytutu polega na kształtowaniu pozytywnych poglądów i zachowań wśród różnych grup interesariuszy, co z kolei przyczynia się do efektywnego zarządzania marką miejsca. Instytut łączy naukę z praktyką, a także promuje nowoczesne idee i narzędzia, które mają na celu dynamizację rozwoju lokalnych obszarów. Best Place współpracuje z szerokim gronem międzynarodowych ekspertów i specjalistów, a także buduje trwałe relacje z samorządami i instytucjami. Wartości, jakimi się kieruje, to synergia wiedzy, interdisciplinarność oraz otwartość na nowe rozwiązania. Działania Fundacji obejmują organizację wydarzeń, aktywność medialną oraz publikacje dotyczące skutecznych strategii marketingowych.
W skrócie
Społeczność ekspertów w zakresie marketingu miejsc
Wsparcie dla miast i regionów w rozwoju terytorialnym
Zarządzanie marką miejsca jako element zrównoważonego rozwoju
Współpraca z samorządami oraz międzynarodowymi specjalistami
Organizacja wydarzeń i edukacja w zakresie marketingu miejsc
Organizacja Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs osiągnęła 282 768 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 282 012 zł. Pozostałe przychody to 757 zł.
Całkowite koszty wyniosły 284 762 zł.
Strata netto wyniosła 2751 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -71 438 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 282 768 zł w 2023 roku.
• 408 559 zł w 2022 roku.
• 370 410 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2751 zł w 2023 roku.
• 505 zł w 2022 roku.
• 3356 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wynosi 249 703 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 706 921 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -47 395 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 249 703 zł w 2023 roku.
• 337 648 zł w 2022 roku.
• 323 239 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wyniosła 97 803 zł.
a
ktywa obrotowe to 97 803 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 97 803 zł.
f
undusz własny to 81 588 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 215 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -3693 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 97 803 zł w 2023 roku.
• 109 675 zł w 2022 roku.
• 122 937 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wyniosły 16 215 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 97 803 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 215 zł w 2023 roku
• 25 336 zł w 2022 roku
• 39 104 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wykazała przychody na poziomie 282 768 zł.
Organizacja zarobiła -2751 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2751 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 50 zł w 2022 roku
• 332 zł w 2021 roku
Organizacja Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJS