Organizacja Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs osiągnęła 408 559 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 408 128 zł. Pozostałe przychody to 431 zł.
Całkowite koszty wyniosły 407 623 zł.
Zysk netto wyniósł 505 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -60 568 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 408 559 zł w 2022 roku.
• 370 410 zł w 2021 roku.
• 423 385 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -416 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 505 zł w 2022 roku.
• 3356 zł w 2021 roku.
• 9704 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wynosi 337 648 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5053 zł a 1 021 397 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -39 285 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 337 648 zł w 2022 roku.
• 323 239 zł w 2021 roku.
• 381 429 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wyniosła 109 675 zł.
a
ktywa obrotowe to 109 675 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 109 675 zł.
f
undusz własny to 84 339 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 336 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2058 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 109 675 zł w 2022 roku.
• 122 937 zł w 2021 roku.
• 108 453 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wyniosły 25 336 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 109 675 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 336 zł w 2022 roku
• 39 104 zł w 2021 roku
• 27 976 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 26% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wykazała przychody na poziomie 408 559 zł.
Organizacja zarobiła 555 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 50 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 505 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 50 zł w 2022 roku
• 332 zł w 2021 roku
• 760 zł w 2020 roku
Organizacja Fundacja best place - europejski instytut marketingu miejs wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJS