Społeczność ekspertów w zakresie marketingu miejsc
Wsparcie dla miast i regionów w rozwoju terytorialnym
Zarządzanie marką miejsca jako element zrównoważonego rozwoju
Współpraca z samorządami oraz międzynarodowymi specjalistami
Organizacja wydarzeń i edukacja w zakresie marketingu miejsc
Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc to profesjonalna organizacja, która stanowi społeczność ekspertów w zakresie marketingu miejsc. Została założona z myślą o wspieraniu rozwoju miast, regionów oraz państw poprzez metody marketingu terytorialnego. Główna misja instytutu polega na kształtowaniu pozytywnych poglądów i zachowań wśród różnych grup interesariuszy, co z kolei przyczynia się do efektywnego zarządzania marką miejsca. Instytut łączy naukę z praktyką, a także promuje nowoczesne idee i narzędzia, które mają na celu dynamizację rozwoju lokalnych obszarów. Best Place współpracuje z szerokim gronem międzynarodowych ekspertów i specjalistów, a także buduje trwałe relacje z samorządami i instytucjami. Wartości, jakimi się kieruje, to synergia wiedzy, interdisciplinarność oraz otwartość na nowe rozwiązania. Działania Fundacji obejmują organizację wydarzeń, aktywność medialną oraz publikacje dotyczące skutecznych strategii marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc osiągnęła 477 247 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 476 335 zł. Pozostałe przychody to 912 zł.
Całkowite koszty wyniosły 475 136 zł.
Zysk netto wyniósł 1198 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -33 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 477 247 zł w 2024 roku.
• 282 768 zł w 2023 roku.
• 408 559 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -198 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1198 zł w 2024 roku.
• -2751 zł w 2023 roku.
• 505 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc wynosi 0 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
220 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 342 zł w
2024 roku.
• -3507 zł w
2023 roku.
• 137 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc wynosi 385 047 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
11 983 zł a 1 193 117 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -21 290 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 385 047 zł w 2024 roku.
• 249 703 zł w 2023 roku.
• 337 648 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc wyniosły 476 048
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc wyniosła 104 160 zł.
a
ktywa obrotowe to 104 160 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 104 160 zł.
f
undusz własny to 82 786 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 374 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2258 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 104 160 zł w 2024 roku.
• 97 803 zł w 2023 roku.
• 109 675 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc wyniosły 21 374 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 104 160 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4662 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 374 zł w 2024 roku
• 16 215 zł w 2023 roku
• 25 336 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2024 roku
• 17% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc wykazała przychody na poziomie 477 247 zł.
Organizacja zarobiła 1198 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1198 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 50 zł w 2022 roku
Organizacja Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJS