Indywidualne wyceny i fachowe doradztwo dla klientów oraz architektów
DIGITAL INTERIORS to nowoczesny sklep internetowy, który specjalizuje się w kompleksowym wyposażeniu kuchni oraz łazienek. Firma oferuje szeroką gamę produktów klasy premium, takich jak baterie, umywalki, urządzenia sanitarno-hydrauliczne, płytki ceramiczne oraz akcesoria dekoracyjne. Sklep wyróżnia się dużym asortymentem markowych produktów, będąc autoryzowanym sprzedawcą renomowanych marek, jak Geberit, Hansgrohe, Kludi i Duravit. Dzięki największemu magazynowi w Polsce, DIGITAL INTERIORS zapewnia szybką wysyłkę zamówień w ciągu 24 godzin oraz możliwość odbioru osobistego zakupów w tym samym dniu. Klientom oferowane są również gotowe zestawy wyposażenia, co znacznie ułatwia proces wyboru odpowiednich produktów do łazienki czy kuchni. W ofercie sklepu dostępne są również innowacyjne rozwiązania w zakresie oświetlenia oraz grzejników, które nie tylko spełniają swoje podstawowe funkcje, ale również są stylowymi dodatkami do wnętrza. DIGITAL INTERIORS kieruje swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i architektów, oferując indywidualne wyceny oraz fachowe doradztwo w zakresie aranżacji wnętrz.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Digital Interiors osiągnęła 14 450 924 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 450 924 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 970 941 zł.
Strata netto wyniosła 520 017 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -701 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 450 924 zł w 2024 roku.
• 19 788 939 zł w 2023 roku.
• 26 204 768 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -71 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -520 017 zł w 2024 roku.
• -358 340 zł w 2023 roku.
• 2823 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Digital Interiors wynosi -443 tys. zł.
EBITDA Digital Interiors wynosi -316 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
62 699 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -442 645 zł w
2024 roku.
• -441 352 zł w
2023 roku.
• 8989 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
62 660 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -315 961 zł w
2024 roku.
• -259 695 zł w
2023 roku.
• 178 921 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital Interiors wynosi 9 633 949 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 36 127 309 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -497 758 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 633 949 zł w 2024 roku.
• 13 528 541 zł w 2023 roku.
• 18 085 808 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital Interiors wynosi 1,78%. To oznacza, że firma ma szansę 1,78% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,188% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,78% w 2024 roku.
• 1,57% w 2023 roku.
• 0,34% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Digital Interiors charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 996 662
zł.
Koszty operacyjne Digital Interiors wyniosły 14 893 569
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
39 388 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 996 662 zł w 2024 roku
• 966 726 zł w 2023 roku
• 1 095 914 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital Interiors wyniosła 1 866 612 zł.
a
ktywa trwałe to 215 017 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 651 595 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 866 612 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -72 130 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 938 742 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 58 295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 866 612 zł w 2024 roku.
• 2 152 004 zł w 2023 roku.
• 2 271 401 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 721%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 104.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital Interiors wyniosły 1 938 742 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 866 612 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 108 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 938 742 zł w 2024 roku
• 1 704 118 zł w 2023 roku
• 1 465 174 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2024 roku
• 79% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital Interiors wykazała przychody na poziomie 14 450 924 zł.
Organizacja zarobiła -443 680 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 76 337 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -520 017 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 76 337 zł w 2024 roku
• 83 732 zł w 2023 roku
• 4482 zł w 2022 roku
Organizacja Digital Interiors wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki