SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZAWIESZENIA CZŁONKA LUB CZŁONKÓW ZARZĄDU W TEN SPOSÓB, ŻE NIE ZAWIESZONYM POZOSTAŁ TYLKO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU, WSPÓLNICY PRZYJMUJĄ, ŻE DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD JEDNOOSOBOWO.
Organizacja około 160 szkoleń rocznie z zakresu marketingu.
Organizowanie największej konferencji marketingowej w Polsce - I * marketing.
Wydawanie branżowego magazynu o nakładzie 4000 egzemplarzy.
Zespół ekspertów z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu internetowym.
Skupienie na dostarczaniu narzędzi i wiedzy dla efektywnych działań marketingowych.
Sprawny Marketing to firma, która od 2008 roku aktywnie angażuje się w edukację oraz wsparcie przedsiębiorstw w obszarze marketingu internetowego. Jej misją jest dostarczanie najwyższej jakości wiedzy oraz narzędzi, które umożliwiają efektywne działania marketingowe. Sprawny Marketing organizuje około 160 szkoleń rocznie, obejmujących kluczowe tematy takie jak Facebook, Instagram, LinkedIn, SEO, Google Ads oraz content marketing. Ponadto, firma jest organizatorem największej konferencji marketingowej w Polsce - I * marketing, a także wydaje branżowy magazyn sprawny.marketing o nakładzie 4000 egzemplarzy.
Zespół Sprawnego Marketingu składa się z doświadczonych specjalistów, którzy łączą swoją pasję do marketingu z codzienną pracą. Ich połączenie umiejętności oraz zaangażowania sprawia, że podejmują się różnych działań, które wspierają rozwój marketingu w Polsce. Uczestniczą w wielu wydarzeniach branżowych, co pozwala im na bieżąco śledzić zmiany i nowinki w sektorze. Dzięki swojemu doświadczeniu oraz wiedzy, są w stanie nie tylko inspirować, ale i edukować swoich klientów, co przekłada się na ich sukcesy biznesowe.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja SPRAWNY.MARKETING osiągnęła 6 827 191 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 816 789 zł. Pozostałe przychody to 10 403 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 815 792 zł.
Zysk netto wyniósł 997 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 417 478 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 827 191 zł w 2024 roku.
• 8 920 557 zł w 2023 roku.
• 6 296 416 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1671 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 997 zł w 2024 roku.
• 1 449 611 zł w 2023 roku.
• 141 857 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT SPRAWNY.MARKETING wynosi 644 tys. zł.
EBITDA SPRAWNY.MARKETING wynosi 654 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
86 166 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 643 807 zł w
2024 roku.
• 1 699 582 zł w
2023 roku.
• 154 264 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
75 044 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 654 343 zł w
2024 roku.
• 1 768 836 zł w
2023 roku.
• 252 093 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji SPRAWNY.MARKETING wynosi 5 259 740 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9966 zł a 17 067 979 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 302 685 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 259 740 zł w 2024 roku.
• 13 151 856 zł w 2023 roku.
• 5 962 488 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji SPRAWNY.MARKETING wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
SPRAWNY.MARKETING charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 022 617
zł.
Koszty operacyjne SPRAWNY.MARKETING wyniosły 6 172 982
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
49 881 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 022 617 zł w 2024 roku
• 1 136 217 zł w 2023 roku
• 1 266 266 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów SPRAWNY.MARKETING wyniosła 1 335 220 zł.
a
ktywa trwałe to 133 456 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 201 764 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 335 220 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 939 057 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 396 163 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 335 220 zł w 2024 roku.
• 2 566 725 zł w 2023 roku.
• 2 187 655 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania SPRAWNY.MARKETING wyniosły 396 163 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 335 220 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -32 039 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 396 163 zł w 2024 roku
• 691 557 zł w 2023 roku
• 591 055 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2024 roku
• 27% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja SPRAWNY.MARKETING wykazała przychody na poziomie 6 827 191 zł.
Organizacja zarobiła 10 615 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9618 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 997 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 91% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 81 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9618 zł w 2024 roku
• 178 318 zł w 2023 roku
• 6939 zł w 2022 roku
Organizacja SPRAWNY.MARKETING wykazała zysk netto większy niż 46% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 46% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lech Cezary
posiada 34 udziałów,
które stanowią 33.3% firmy.