SPRAWNY.MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000313890
NIP
7773078143
REGON
300905973

Podsumowanie

aktywa
2,2 mln
przychód
6,3 mln
zysk
142 tys.
wartość firmy
6 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. WOLSZTYŃSKA, 5
Kod pocztowy
60-361
Rejestracja
2008-09-17
Rozpoczęcie działalności
2008-08-12
Kapitał zakładowy
102000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZAWIESZENIA CZŁONKA LUB CZŁONKÓW ZARZĄDU W TEN SPOSÓB, ŻE NIE ZAWIESZONYM POZOSTAŁ TYLKO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU, WSPÓLNICY PRZYJMUJĄ, ŻE DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD JEDNOOSOBOWO.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sprawny.marketing osiągnęła 6 296 416 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 295 993 zł. Pozostałe przychody to 422 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 154 137 zł.
Zysk netto wyniósł 141 857 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 478 314 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 296 416 zł w 2022 roku.
• 5 089 189 zł w 2021 roku.
• 4 302 918 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 25 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 141 857 zł w 2022 roku.
• 368 634 zł w 2021 roku.
• 145 248 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sprawny.marketing wynosi 5 962 488 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 197 450 zł a 15 741 039 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 564 309 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 962 488 zł w 2022 roku.
• 5 958 386 zł w 2021 roku.
• 4 264 187 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sprawny.marketing wyniosła 2 187 655 zł.
a
ktywa trwałe to 318 342 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 869 313 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 187 655 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 596 600 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 591 055 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 183 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 187 655 zł w 2022 roku.
• 1 860 325 zł w 2021 roku.
• 1 791 476 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sprawny.marketing wyniosły 591 055 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 187 655 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 591 055 zł w 2022 roku
• 405 582 zł w 2021 roku
• 705 367 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 39% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sprawny.marketing wykazała przychody na poziomie 6 296 416 zł.
Organizacja zarobiła 148 796 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6939 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 141 857 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -422 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6939 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 29 185 zł w 2020 roku

Organizacja Sprawny.marketing wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lech Cezary posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Berliński Bartosz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Frontczak Tomasz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.