PARTNER CONSUMER ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000305004
NIP
6482660429
REGON
240876752

Podsumowanie

aktywa
6 mln
przychód
64,2 mln
zysk
2,6 mln
wartość firmy
57,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. MARII KONOPNICKIEJ, 63
Kod pocztowy
30-302
Rejestracja
2008-04-29
Rozpoczęcie działalności
2008-05-01
Kapitał zakładowy
135900,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI POWOŁANY ZOSTAŁ ZARZĄD JEDNOOSOBOWY TO PRAWO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE JEDYNEMU CZŁONKOWI ZARZĄDU SAMODZIELNIE ORAZ PROKURENTOM W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z PRZEPISÓW KODEKSU CYWILNEGO JEŻELI POWOŁANO ZARZĄD DWU LUB WIELOOSOBOWY TO PRAWO DO SKŁADANIA OSWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI POSIADAJĄ PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM ALBO PROKURENCI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z PRZEPISÓW KODEKSU CYWILNEGO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Partner consumer electronics osiągnęła 64 161 295 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 64 161 295 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 61 528 498 zł.
Zysk netto wyniósł 2 632 797 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 9 827 305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 64 161 295 zł w 2023 roku.
• 44 290 306 zł w 2022 roku.
• 40 173 615 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 446 840 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 632 797 zł w 2023 roku.
• 1 603 504 zł w 2022 roku.
• 1 005 445 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Partner consumer electronics wynosi 57 252 437 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 947 051 zł a 160 403 238 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 949 392 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 57 252 437 zł w 2023 roku.
• 37 913 340 zł w 2022 roku.
• 31 574 017 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Partner consumer electronics wyniosła 6 033 738 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 033 738 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 033 738 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 262 735 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 771 003 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 641 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 033 738 zł w 2023 roku.
• 2 852 895 zł w 2022 roku.
• 3 095 064 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Partner consumer electronics wyniosły 771 003 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 033 738 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -215 279 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 771 003 zł w 2023 roku
• 222 957 zł w 2022 roku
• 2 068 630 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Partner consumer electronics wykazała przychody na poziomie 64 161 295 zł.
Organizacja zarobiła 2 632 797 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 632 797 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 183 071 zł w 2021 roku

Organizacja Partner consumer electronics wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Strach Marcin posiada 2718 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.07.2019 jest Strach Marcin kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.06.2019 do 30.07.2019 był Strach Marcin kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 12.03.2015 do 28.06.2019 najwięcej udziałów posiadał Jurczyk Witold . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.