PROBRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000245513
NIP
1070004564
REGON
140310255

Podsumowanie

aktywa
999 tys.
przychód
1,3 mln
zysk
181 tys.
wartość firmy
2,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
POSTĘPU, 11
Kod pocztowy
02-676
Rejestracja
2005-11-23
Rozpoczęcie działalności
2005-12-01
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Probrand osiągnęła 1 283 155 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 281 444 zł. Pozostałe przychody to 1711 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 100 428 zł.
Zysk netto wyniósł 181 016 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 125 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 283 155 zł w 2022 roku.
• 772 094 zł w 2021 roku.
• 302 315 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 17 463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 181 016 zł w 2022 roku.
• 144 389 zł w 2021 roku.
• -55 296 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Probrand wynosi 2 302 619 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 723 118 zł a 3 856 627 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 235 717 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 302 619 zł w 2022 roku.
• 1 679 642 zł w 2021 roku.
• 680 607 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Probrand wyniosła 998 861 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 248 196 zł.
a
ktywa obrotowe to 750 665 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 998 861 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 964 157 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 705 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 90 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 998 861 zł w 2022 roku.
• 796 705 zł w 2021 roku.
• 667 219 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Probrand wyniosły 34 705 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 998 861 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -19 722 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 705 zł w 2022 roku
• 13 564 zł w 2021 roku
• 28 468 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 4% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Probrand wykazała przychody na poziomie 1 283 155 zł.
Organizacja zarobiła 199 502 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 486 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 181 016 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 386 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 486 zł w 2022 roku
• 8596 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Probrand wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Letkiewicz Dariusz posiada 340 udziałów, które stanowią 56.7% firmy.
Zieleniewski Łukasz posiada 200 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Kubica Krzysztof posiada 60 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 22.05.2015 jest Letkiewicz Dariusz kontrolujący 57% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.09.2010 do 22.05.2015:
• Wysocki Andrzej (33% udziałów)
• Zieleniewski Łukasz (33% udziałów)
W okresie od 23.11.2005 do 02.09.2010 najwięcej udziałów posiadał Wysocki Andrzej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 53%.