ANNA MARIA GRAPHIC PRODUCT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000187427
NIP
5272172864
REGON
013245585

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
4,5 mln
zysk
1,2 mln
wartość firmy
7,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
TARNÓW
Adres
MATKI BOŻEJ FATIMSKIEJ, 53
Kod pocztowy
33-100
Rejestracja
2004-01-15
Rozpoczęcie działalności
1998-11-18
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ I PODPISÓW UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Anna maria graphic product osiągnęła 4 527 837 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 341 280 zł. Pozostałe przychody to 1 186 557 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 145 995 zł.
Zysk netto wyniósł 1 195 285 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 94 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 527 837 zł w 2022 roku.
• 3 091 283 zł w 2021 roku.
• 3 146 056 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 389 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 195 285 zł w 2022 roku.
• -870 297 zł w 2021 roku.
• -521 966 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Anna maria graphic product wynosi 7 799 698 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 16 733 990 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 019 267 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 799 698 zł w 2022 roku.
• 2 060 856 zł w 2021 roku.
• 2 097 371 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Anna maria graphic product wyniosła 1 095 184 zł.
a
ktywa trwałe to 29 747 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 065 437 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 095 184 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 004 758 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 099 941 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -59 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 095 184 zł w 2022 roku.
• 1 205 181 zł w 2021 roku.
• 1 284 113 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 109%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -119%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -36.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Anna maria graphic product wyniosły 2 099 941 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 095 184 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 192%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -91 678 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 099 941 zł w 2022 roku
• 3 405 224 zł w 2021 roku
• 2 613 859 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 192% w 2022 roku
• 283% w 2021 roku
• 204% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Anna maria graphic product wykazała przychody na poziomie 4 527 837 zł.
Organizacja zarobiła 1 195 285 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 195 285 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Anna maria graphic product wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dreszer Curyło Anna posiada 38 udziałów, które stanowią 76% firmy.
Dreszer Marian posiada 7 udziałów, które stanowią 14% firmy.
Dreszer Aleksandra posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 22.03.2019 jest Dreszer Curyło Anna kontrolujący 76% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.04.2018 do 22.03.2019 była Dreszer Curyło Anna kontrolująca 76% udziałów.
W okresie od 01.09.2006 do 20.04.2018 najwięcej udziałów posiadał Dreszer Marian . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.

Podobne organizacje do ANNA MARIA GRAPHIC PRODUCT