Organizacja Anna maria graphic product osiągnęła 4 527 837 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 341 280 zł. Pozostałe przychody to 1 186 557 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 145 995 zł.
Zysk netto wyniósł 1 195 285 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 94 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 527 837 zł w 2022 roku.
• 3 091 283 zł w 2021 roku.
• 3 146 056 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 389 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 195 285 zł w 2022 roku.
• -870 297 zł w 2021 roku.
• -521 966 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Anna maria graphic product wynosi 7 799 698 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 16 733 990 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 019 267 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 799 698 zł w 2022 roku.
• 2 060 856 zł w 2021 roku.
• 2 097 371 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Anna maria graphic product wyniosła 1 095 184 zł.
a
ktywa trwałe to 29 747 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 065 437 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 095 184 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 004 758 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 099 941 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -59 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 095 184 zł w 2022 roku.
• 1 205 181 zł w 2021 roku.
• 1 284 113 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 109%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -119%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -36.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Anna maria graphic product wyniosły 2 099 941 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 095 184 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 192%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -91 678 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 099 941 zł w 2022 roku
• 3 405 224 zł w 2021 roku
• 2 613 859 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 192% w 2022 roku
• 283% w 2021 roku
• 204% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Anna maria graphic product wykazała przychody na poziomie 4 527 837 zł.
Organizacja zarobiła 1 195 285 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 195 285 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Anna maria graphic product wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.006%.