BIURA REKLAM I OGŁOSZEŃ "PROMOCJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000182690
NIP
7781414331
REGON
634499218

Podsumowanie

aktywa
5 tys.
przychód
48 tys.
zysk
44 tys.
wartość firmy
208 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
27 GRUDNIA, 7
Kod pocztowy
61-737
Rejestracja
2003-12-09
Rozpoczęcie działalności
2003-07-31
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Biura reklam i ogłoszeń "promocja" osiągnęła 48 274 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 48 274 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4345 zł.
Zysk netto wyniósł 43 929 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 48 274 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 43 929 zł w 2021 roku.
• -2718 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wynosi 208 293 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 396 zł a 615 000 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 659 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 208 293 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wyniosła 4873 zł.
a
ktywa obrotowe to 4873 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4873 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 528 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4345 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2662 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4873 zł w 2021 roku.
• 4873 zł w 2020 roku.
• 18 181 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 902%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8,324%.
Marża operacyjna wyniosła 100%.
Marża netto wyniosła 91%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 180.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1664.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wyniosły 4345 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4873 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -10 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4345 zł w 2021 roku
• 48 274 zł w 2020 roku
• 58 863 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 46.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2021 roku
• 991% w 2020 roku
• 324% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wykazała przychody na poziomie 48 274 zł.
Organizacja zarobiła 48 274 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4345 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 43 929 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4345 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00009%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 17% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.00009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Płaszczewski Krzysztof posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Płaszczewska Katarzyna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Płaszczewska Katarzyna (50% udziałów)
• Płaszczewski Krzysztof (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.05.2004 do 26.10.2005:
• Koniecko Krzysztof (50% udziałów)
• Tomaszewski Grzegorz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.12.2003 do 14.05.2004:
• Styburski Wiesław (50% udziałów)
• Styburska Małgorzata (50% udziałów)