BRANDS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000168955
NIP
5891429781
REGON
191213087

Podsumowanie

aktywa
8,6 mln
przychód
16,2 mln
zysk
502 tys.
wartość firmy
18,2 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
SOMONINO
Adres
SIEMIANA, 2
Kod pocztowy
83-314
Rejestracja
2003-07-29
Rozpoczęcie działalności
1996-11-01
Kapitał zakładowy
51000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, DO SKŁADANIA W JEJ IMIENIU OŚWIADCZENIA WOLI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brands polska osiągnęła 16 216 046 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 195 653 zł. Pozostałe przychody to 20 393 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 693 208 zł.
Zysk netto wyniósł 502 445 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 120 164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 216 046 zł w 2023 roku.
• 15 500 667 zł w 2022 roku.
• 12 843 950 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 156 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 502 445 zł w 2023 roku.
• 721 195 zł w 2022 roku.
• 676 953 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands polska wynosi 18 171 109 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5 024 450 zł a 40 540 114 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 206 343 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 171 109 zł w 2023 roku.
• 18 926 382 zł w 2022 roku.
• 16 834 824 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brands polska wyniosła 8 565 886 zł.
a
ktywa trwałe to 3 075 576 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 490 310 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 565 886 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 134 176 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 431 711 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 287 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 565 886 zł w 2023 roku.
• 8 867 839 zł w 2022 roku.
• 8 835 468 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brands polska wyniosły 1 431 711 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 565 886 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 121 635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 431 711 zł w 2023 roku
• 1 257 406 zł w 2022 roku
• 1 416 296 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brands polska wykazała przychody na poziomie 16 216 046 zł.
Organizacja zarobiła 502 445 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 502 445 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 287 329 zł w 2022 roku
• 128 773 zł w 2021 roku

Organizacja Brands polska wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Wykończanie wyrobów włókienniczych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 5%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Brandt Beteiligungsgesellschaft Mbh posiada 102 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.05.2017 jest Brandt Beteiligungsgesellschaft Mbh kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.04.2017 do 26.05.2017 był Brands Beteiligungsgesellschaft Mbh kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 15.09.2011 do 24.04.2017 najwięcej udziałów posiadał Brands Fashion Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.