SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU
Produkty do domu, zdrowia i urodowych, a także dla dzieci
Cykliczne promocje i wyprzedaże
Dostęp do katalogów oraz opcja darmowej przesyłki
TV PRODUCTS to firma zajmująca się sprzedażą wysyłkową szerokiego asortymentu produktów, która wyróżnia się bogatą ofertą obejmującą różne kategorie towarów. Sklep oferuje produkty do domu, dekoracje, meble dmuchane, akcesoria kuchenne, a także artykuły zdrowotne i urodowe. Istotnym elementem oferty są także produkty dla dzieci, takie jak zabawki edukacyjne i ogrodowe, a także sprzęt dla seniorów. TV PRODUCTS prowadzi promocje oraz wyprzedaże, a ich oferta wzbogacana jest nowymi produktami, które są regularnie rekomendowane przez sprzedawców. Dodatkowo, firma zapewnia dostępność katalogów z różnymi produktami oraz opcję darmowej przesyłki. TV PRODUCTS dąży do zaspokojenia potrzeb różnych klientów, co czyni ją atrakcyjnym miejscem zakupów online.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja TV Products osiągnęła 4 564 248 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 459 880 zł. Pozostałe przychody to 104 368 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 263 572 zł.
Zysk netto wyniósł 196 307 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 238 979 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 564 248 zł w 2024 roku.
• 4 360 905 zł w 2023 roku.
• 5 891 077 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 40 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 196 307 zł w 2024 roku.
• 17 226 zł w 2023 roku.
• 13 665 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT TV Products wynosi 199 tys. zł.
EBITDA TV Products wynosi 206 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
32 174 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 198 609 zł w
2024 roku.
• -23 670 zł w
2023 roku.
• 227 041 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
33 169 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 205 570 zł w
2024 roku.
• -10 669 zł w
2023 roku.
• 228 889 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji TV Products wynosi 5 593 999 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 765 937 zł a 11 410 619 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 523 772 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 593 999 zł w 2024 roku.
• 4 594 883 zł w 2023 roku.
• 5 587 832 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji TV Products wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,164% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2024 roku.
• 0,51% w 2023 roku.
• 0,45% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
TV Products charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 724 564
zł.
Koszty operacyjne TV Products wyniosły 4 261 270
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
52 592 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 724 564 zł w 2024 roku
• 619 045 zł w 2023 roku
• 682 600 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2024 roku
•
14% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów TV Products wyniosła 5 450 263 zł.
a
ktywa trwałe to 23 808 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 426 455 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 450 263 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 354 583 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 095 680 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 561 147 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 450 263 zł w 2024 roku.
• 5 275 672 zł w 2023 roku.
• 5 572 708 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania TV Products wyniosły 3 095 680 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 450 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 138 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 095 680 zł w 2024 roku
• 3 117 396 zł w 2023 roku
• 3 431 659 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2024 roku
• 59% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja TV Products wykazała przychody na poziomie 4 564 248 zł.
Organizacja zarobiła 196 307 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 196 307 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 36 101 zł w 2022 roku
Organizacja TV Products wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Valičková Ilona
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
London Finance And Inwestment Corporation A.s. Z Siedzibą W Czeskich Budziejowicach
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• London Finance And Inwestment Corporation A.s. Z Siedzibą W Czeskich Budziejowicach (50% udziałów)
• V******** I**** (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 10.06.2003 do 08.10.2007
był London Finance And Inwestment Corporation A.s. Z Siedzibą W Czeskich Budziejowicach
kontrolując 50% udziałów.
W okresie od 06.01.2003 do 10.06.2003 najwięcej udziałów posiadał London Finance And Inwestment Corporation A.s. Z Siedzibą W Czeskich Budziejowicach. Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.