TV PRODUCTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000145854
NIP
5532245265
REGON
072816033

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
5,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
4,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
196 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
5,6 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
WILKOWICE
Adres
PARKOWA, 12
Kod pocztowy
43-365
Rejestracja
2003-01-06
Rozpoczęcie działalności
2002-10-18
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
sklep@tvproducts.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU
Opis
  • Sprzedaż wysyłkowa bogatego asortymentu produktów
  • Produkty do domu, zdrowia i urodowych, a także dla dzieci
  • Cykliczne promocje i wyprzedaże
  • Dostęp do katalogów oraz opcja darmowej przesyłki

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja TV Products osiągnęła 4 564 248 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 4 459 880 zł. Pozostałe przychody to 104 368 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 263 572 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 196 307 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 238 979 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 564 248 zł w 2024 roku.
• 4 360 905 zł w 2023 roku.
• 5 891 077 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 40 229 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 196 307 zł w 2024 roku.
• 17 226 zł w 2023 roku.
• 13 665 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT TV Products wynosi 199 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA TV Products wynosi 206 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 32 174 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 198 609 zł w 2024 roku.
• -23 670 zł w 2023 roku.
• 227 041 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 33 169 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 205 570 zł w 2024 roku.
• -10 669 zł w 2023 roku.
• 228 889 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji TV Products wynosi 5 593 999 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 765 937 zł a 11 410 619 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 523 772 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 593 999 zł w 2024 roku.
• 4 594 883 zł w 2023 roku.
• 5 587 832 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji TV Products wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,164% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2024 roku.
• 0,51% w 2023 roku.
• 0,45% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
TV Products charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 724 564 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne TV Products wyniosły 4 261 270 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 17% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 52 592 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 724 564 zł w 2024 roku
• 619 045 zł w 2023 roku
• 682 600 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 17% w 2024 roku
• 14% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów TV Products wyniosła 5 450 263 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 23 808 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 5 426 455 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 450 263 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 354 583 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 095 680 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 561 147 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 450 263 zł w 2024 roku.
• 5 275 672 zł w 2023 roku.
• 5 572 708 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania TV Products wyniosły 3 095 680 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 450 263 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 138 500 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 095 680 zł w 2024 roku
• 3 117 396 zł w 2023 roku
• 3 431 659 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2024 roku
• 59% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja TV Products wykazała przychody na poziomie 4 564 248 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 196 307 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 196 307 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 36 101 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja TV Products wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Valičková Ilona posiada 50 udziałów, które stanowią 50.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
London Finance And Inwestment Corporation A.s. Z Siedzibą W Czeskich Budziejowicach posiada 50 udziałów, które stanowią 50.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• London Finance And Inwestment Corporation A.s. Z Siedzibą W Czeskich Budziejowicach (50% udziałów)
• V******** I**** (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 10.06.2003 do 08.10.2007 był London Finance And Inwestment Corporation A.s. Z Siedzibą W Czeskich Budziejowicach kontrolując 50% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 06.01.2003 do 10.06.2003 najwięcej udziałów posiadał London Finance And Inwestment Corporation A.s. Z Siedzibą W Czeskich Budziejowicach. Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.

Podobne organizacje do TV PRODUCTS

Organizacja Numer KRS
1
0000496950
2
0000784439
3
0000449165
4
0000107708
5
0000135956
6
0000644361
7
0000848401
8
0000581563
9
0000823516
10
0000630079
11
0000494415
12
0000909276
13
0000959421
14
0000648112
15
0000831248
16
0000619739
17
0000062700
18
0000900098
19
0000370251
20
0000657269
21
0000624999
22
0000550308
23
0000212794
24
0000652570
25
0000891944
26
0000456068
27
0000790846
28
0000699406
29
0000496617
30
0000689540