"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000144763NIP
9591199913REGON
290870940
Podsumowanie
aktywa
2,7 mln
przychód
830 tys.
zysk
-249 tys.
wartość firmy
553 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
KIELCE
Adres
KOZIA, 2
Kod pocztowy
25-514
Rejestracja
2002-12-30
Rozpoczęcie działalności
1997-10-15
Kapitał zakładowy
1500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ PREZES ZARZĄDU - SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja "centralna agencja reklamowa" osiągnęła 830 238 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 829 849 zł. Pozostałe przychody to 389 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 078 964 zł.
Strata netto wyniosła 249 115 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -102 607 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 830 238 zł w 2022 roku.
• 1 378 989 zł w 2021 roku.
• 1 503 713 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -249 115 zł w 2022 roku.
• -156 696 zł w 2021 roku.
• -337 014 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "centralna agencja reklamowa" wynosi 553 492 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 075 595 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -68 404 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 553 492 zł w 2022 roku.
• 919 326 zł w 2021 roku.
• 1 002 475 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "centralna agencja reklamowa" wyniosła 2 652 179 zł.
a
ktywa trwałe to 2 536 067 zł.
a
ktywa obrotowe to 116 112 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 652 179 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 957 049 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 609 228 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -54 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 652 179 zł w 2022 roku.
• 2 653 328 zł w 2021 roku.
• 3 155 032 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "centralna agencja reklamowa" wyniosły 4 609 228 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 652 179 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 174%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 189 677 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 609 228 zł w 2022 roku
• 4 361 262 zł w 2021 roku
• 4 706 270 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 174% w 2022 roku
• 164% w 2021 roku
• 149% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "centralna agencja reklamowa" wykazała przychody na poziomie 830 238 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku