"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000144763
NIP
9591199913
REGON
290870940

Podsumowanie

aktywa
2,7 mln
przychód
830 tys.
zysk
-249 tys.
wartość firmy
553 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
KIELCE
Adres
KOZIA, 2
Kod pocztowy
25-514
Rejestracja
2002-12-30
Rozpoczęcie działalności
1997-10-15
Kapitał zakładowy
1500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ PREZES ZARZĄDU - SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "centralna agencja reklamowa" osiągnęła 830 238 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 829 849 zł. Pozostałe przychody to 389 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 078 964 zł.
Strata netto wyniosła 249 115 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -102 607 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 830 238 zł w 2022 roku.
• 1 378 989 zł w 2021 roku.
• 1 503 713 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 38 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -249 115 zł w 2022 roku.
• -156 696 zł w 2021 roku.
• -337 014 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "centralna agencja reklamowa" wynosi 553 492 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 075 595 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -68 404 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 553 492 zł w 2022 roku.
• 919 326 zł w 2021 roku.
• 1 002 475 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "centralna agencja reklamowa" wyniosła 2 652 179 zł.
a
ktywa trwałe to 2 536 067 zł.
a
ktywa obrotowe to 116 112 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 652 179 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 957 049 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 609 228 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -54 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 652 179 zł w 2022 roku.
• 2 653 328 zł w 2021 roku.
• 3 155 032 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "centralna agencja reklamowa" wyniosły 4 609 228 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 652 179 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 174%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 189 677 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 609 228 zł w 2022 roku
• 4 361 262 zł w 2021 roku
• 4 706 270 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 174% w 2022 roku
• 164% w 2021 roku
• 149% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "centralna agencja reklamowa" wykazała przychody na poziomie 830 238 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "centralna agencja reklamowa" wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Do Centa Invest posiada 2997 udziałów, które stanowią 99.9% firmy.
Największym udziałowcem od 25.04.2014 jest Do Centa Invest kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.09.2009 do 25.04.2014 był Do Centa Invest kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 30.12.2002 do 07.09.2009 najwięcej udziałów posiadał Do Centa Invest . Jego udziały w tym czasie wynosiły 24%.