AGENCJA RADIOWO - TELEWIZYJNA "FAMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000099606
NIP
6571018746
REGON
290003924

Podsumowanie

aktywa
194 tys.
przychód
208 tys.
zysk
-273 tys.
wartość firmy
138 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
KIELCE
Adres
KOZIA, 2
Kod pocztowy
25-416
Rejestracja
2002-03-13
Rozpoczęcie działalności
1991-04-24
Kapitał zakładowy
2000000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SZCZEGÓLNOŚCI PODPISUJĄC WEKSLE, CZEKI, PRZEKAZY, PEŁNOMOCNICTWA, UMOWY I WSZELKIE ZOBOWIĄZANIA. REPREZENTUJĄC SPÓŁKĘ W CZYNNOŚCIACH SĄDOWYCH I POZA - SĄDOWYCH.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja radiowo - telewizyjna "fama" osiągnęła 207 694 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 207 252 zł. Pozostałe przychody to 442 zł.
Całkowite koszty wyniosły 480 606 zł.
Strata netto wyniosła 273 354 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -96 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 207 694 zł w 2022 roku.
• 571 808 zł w 2021 roku.
• 836 837 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -55 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -273 354 zł w 2022 roku.
• -110 629 zł w 2021 roku.
• -185 198 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja radiowo - telewizyjna "fama" wynosi 138 463 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 519 235 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -69 043 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 138 463 zł w 2022 roku.
• 381 206 zł w 2021 roku.
• 557 892 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja radiowo - telewizyjna "fama" wyniosła 194 039 zł.
a
ktywa trwałe to 149 567 zł.
a
ktywa obrotowe to 44 472 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 194 039 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -738 234 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 932 273 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -80 998 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 194 039 zł w 2022 roku.
• 225 379 zł w 2021 roku.
• 473 021 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -141%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła -105%.
Marża netto wyniosła -132%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja radiowo - telewizyjna "fama" wyniosły 932 273 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 194 039 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 480%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 60 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 932 273 zł w 2022 roku
• 690 258 zł w 2021 roku
• 827 272 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 75.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 480% w 2022 roku
• 306% w 2021 roku
• 175% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja radiowo - telewizyjna "fama" wykazała przychody na poziomie 207 694 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja radiowo - telewizyjna "fama" wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Nadawanie programów radiofonicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Do Centa Invest posiada 1785 udziałów, które stanowią 44.6% firmy.
Centralna Agencja Reklamowa posiada 1420 udziałów, które stanowią 35.5% firmy.
Agencja Produkcyjno Handlowa "do Centa" posiada 785 udziałów, które stanowią 19.6% firmy.
Największym udziałowcem od 20.10.2009 jest Do Centa Invest kontrolujący 45% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.11.2006 do 20.10.2009 był Do Centa Invest kontrolując 53% udziałów.
W okresie od 06.06.2003 do 28.11.2006 najwięcej udziałów posiadał Regionalne Rozgłośnie Radiowe . Jego udziały w tym czasie wynosiły 24%.