RM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000141120
NIP
9511920367
REGON
014866740

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
423 tys.
zysk
36 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
JUBILERSKA, 10
Kod pocztowy
04-190
Rejestracja
2002-11-27
Rozpoczęcie działalności
1999-02-10
Kapitał zakładowy
1364000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Rm media osiągnęła 422 629 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 399 694 zł. Pozostałe przychody to 22 935 zł.
Całkowite koszty wyniosły 363 733 zł.
Zysk netto wyniósł 35 961 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -136 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 422 629 zł w 2022 roku.
• 502 668 zł w 2021 roku.
• 529 190 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -48 352 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 35 961 zł w 2022 roku.
• 3965 zł w 2021 roku.
• 46 322 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rm media wynosi 1 518 963 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 359 609 zł a 5 831 290 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -225 827 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 518 963 zł w 2022 roku.
• 1 417 370 zł w 2021 roku.
• 1 601 505 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Rm media wyniosła 1 501 022 zł.
a
ktywa trwałe to 260 605 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 240 417 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 501 022 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 457 823 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 43 199 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 62 658 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 501 022 zł w 2022 roku.
• 1 457 133 zł w 2021 roku.
• 1 456 721 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Rm media wyniosły 43 199 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 501 022 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -15 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 43 199 zł w 2022 roku
• 35 272 zł w 2021 roku
• 38 825 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Rm media wykazała przychody na poziomie 422 629 zł.
Organizacja zarobiła 37 620 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1659 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 35 961 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9274 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1659 zł w 2022 roku
• 585 zł w 2021 roku
• 4068 zł w 2020 roku

Organizacja Rm media wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Nadawanie programów radiofonicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 47% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 47% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

International Communication posiada 2728 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 16.12.2014 jest International Communication kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.09.2004 do 16.12.2014 był International Communication kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.07.2004 do 22.09.2004:
• Gajewska Danuta (40% udziałów)
• Herman Mariusz (40% udziałów)