Organizacja Transport I Spedycja Grześkowiak osiągnęła 1 218 106 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 218 106 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 147 268 zł.
Zysk netto wyniósł 70 838 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 24 935 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 218 106 zł w 2024 roku.
• 1 020 961 zł w 2023 roku.
• 966 048 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -19 916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 70 838 zł w 2024 roku.
• -54 610 zł w 2023 roku.
• 8496 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport I Spedycja Grześkowiak wynosi 102 tys. zł.
EBITDA Transport I Spedycja Grześkowiak wynosi 290 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
22 463 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 101 723 zł w
2024 roku.
• -52 501 zł w
2023 roku.
• 10 131 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
12 704 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 289 798 zł w
2024 roku.
• 102 968 zł w
2023 roku.
• 163 220 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport I Spedycja Grześkowiak wynosi 3 865 671 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
708 382 zł a 14 774 652 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -113 094 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 865 671 zł w 2024 roku.
• 3 397 759 zł w 2023 roku.
• 3 442 466 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport I Spedycja Grześkowiak wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transport I Spedycja Grześkowiak charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 436 696
zł.
Koszty operacyjne Transport I Spedycja Grześkowiak wyniosły 1 116 383
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
35 888 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 436 696 zł w 2024 roku
• 383 227 zł w 2023 roku
• 404 592 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2024 roku
•
36% w 2023 roku
•
42% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport I Spedycja Grześkowiak wyniosła 4 324 914 zł.
a
ktywa trwałe to 4 238 701 zł.
a
ktywa obrotowe to 86 214 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 324 914 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 693 663 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 631 251 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 324 914 zł w 2024 roku.
• 3 946 515 zł w 2023 roku.
• 3 744 456 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport I Spedycja Grześkowiak wyniosły 631 251 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 324 914 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 84 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 631 251 zł w 2024 roku
• 323 691 zł w 2023 roku
• 58 524 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2024 roku
• 8% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport I Spedycja Grześkowiak wykazała przychody na poziomie 1 218 106 zł.
Organizacja zarobiła 82 111 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 273 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 70 838 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3926 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 273 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 1001 zł w 2022 roku
Organizacja Transport I Spedycja Grześkowiak wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.