FIRMA REKLAMOWA EMO NEON J. ŻURAWSKI, T. MORAWIEC, M. KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNAKRS
0000116673NIP
6491599310REGON
273292100
Podsumowanie
aktywa
17,5 mln
przychód
29,5 mln
zysk
3,8 mln
wartość firmy
43,5 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CZĘSTOCHOWA
Adres
KUCELIŃSKA, 38/40
Kod pocztowy
42-202
Rejestracja
2002-06-06
Rozpoczęcie działalności
1996-12-02
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ WOLI UPRAWNIENI SĄ: 1) W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA 50.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) KAŻDY ZE WSPÓLNIKÓW SAMODZIELNIE. 2) W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 50.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) DWAJ WSPÓLNICY DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Organizacja Firma reklamowa emo neon j. żurawski, t. morawiec, m. krawczyk osiągnęła 29 456 864 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 29 428 323 zł. Pozostałe przychody to 28 541 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 626 458 zł.
Zysk netto wyniósł 3 801 866 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -653 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 29 456 864 zł w 2022 roku.
• 29 628 647 zł w 2021 roku.
• 25 064 818 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -814 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 801 866 zł w 2022 roku.
• 3 007 025 zł w 2021 roku.
• 3 928 685 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Firma reklamowa emo neon j. żurawski, t. morawiec, m. krawczyk wynosi 43 457 891 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8 612 520 zł a 73 642 160 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 330 634 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 43 457 891 zł w 2022 roku.
• 40 459 647 zł w 2021 roku.
• 41 002 431 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Firma reklamowa emo neon j. żurawski, t. morawiec, m. krawczyk wyniosła 17 480 278 zł.
a
ktywa trwałe to 7 708 601 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 771 678 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 480 278 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 483 360 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 996 919 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -207 069 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 480 278 zł w 2022 roku.
• 18 517 041 zł w 2021 roku.
• 18 549 691 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Firma reklamowa emo neon j. żurawski, t. morawiec, m. krawczyk wyniosły 5 996 919 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 480 278 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -690 595 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 996 919 zł w 2022 roku
• 6 944 885 zł w 2021 roku
• 7 112 607 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
• 38% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Firma reklamowa emo neon j. żurawski, t. morawiec, m. krawczyk wykazała przychody na poziomie 29 456 864 zł.
Organizacja Firma reklamowa emo neon j. żurawski, t. morawiec, m. krawczyk wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Wykonywanie instalacji elektrycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FIRMA REKLAMOWA EMO NEON J. ŻURAWSKI, T. MORAWIEC, M. KRAWCZYK