SPÓŁDZIELCZA AGENCJA MARKETINGOWA "INTER - ROL" KRS
0000114187
NIP
5431200249
REGON
050408363

Podsumowanie

aktywa
5,6 mln
przychód
66 mln
zysk
1,6 mln
wartość firmy
54,1 mln
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIELSK PODLASKI
Adres
KOPERNIKA, 5
Kod pocztowy
17-100
Rejestracja
2002-05-24
Rozpoczęcie działalności
1996-02-28
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁDZIELNIA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I OSOBA PRZEZ ZARZĄD DO TEGO UPOWAŻNIONA (PEŁNOMOCNIK)
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol osiągnęła 66 021 055 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 66 014 713 zł. Pozostałe przychody to 6342 zł.
Całkowite koszty wyniosły 64 468 494 zł.
Zysk netto wyniósł 1 546 219 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8 469 928 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 66 021 055 zł w 2022 roku.
• 46 353 149 zł w 2021 roku.
• 39 962 054 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 262 135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 546 219 zł w 2022 roku.
• 704 767 zł w 2021 roku.
• 684 272 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wynosi 54 074 995 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 876 081 zł a 165 052 638 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 083 073 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 54 074 995 zł w 2022 roku.
• 36 598 763 zł w 2021 roku.
• 31 885 738 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wyniosła 5 581 777 zł.
a
ktywa trwałe to 31 016 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 550 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 581 777 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 168 108 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 413 669 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 538 725 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 581 777 zł w 2022 roku.
• 4 567 645 zł w 2021 roku.
• 4 305 407 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wyniosły 413 669 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 581 777 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 413 669 zł w 2022 roku
• 730 850 zł w 2021 roku
• 962 367 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 22% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wykazała przychody na poziomie 66 021 055 zł.
Organizacja zarobiła 1 917 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 370 781 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 546 219 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 63 097 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 370 781 zł w 2022 roku
• 169 674 zł w 2021 roku
• 160 553 zł w 2020 roku

Organizacja Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do SPÓŁDZIELCZA AGENCJA MARKETINGOWA "INTER - ROL