Organizacja "sg marketing" osiągnęła 5 681 960 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 667 716 zł. Pozostałe przychody to 14 244 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 795 639 zł.
Zysk netto wyniósł 872 077 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 007 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 681 960 zł w 2022 roku.
• 6 465 811 zł w 2021 roku.
• 12 525 436 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 159 979 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 872 077 zł w 2022 roku.
• 634 862 zł w 2021 roku.
• -1 669 666 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "sg marketing" wynosi 8 804 673 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 528 393 zł a 14 204 900 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -181 096 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 804 673 zł w 2022 roku.
• 8 534 127 zł w 2021 roku.
• 9 755 047 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "sg marketing" wyniosła 3 060 014 zł.
a
ktywa trwałe to 528 061 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 531 953 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 060 014 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 037 857 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 022 157 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -376 557 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 060 014 zł w 2022 roku.
• 5 228 460 zł w 2021 roku.
• 4 656 135 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "sg marketing" wyniosły 1 022 157 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 060 014 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -177 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 022 157 zł w 2022 roku
• 2 982 940 zł w 2021 roku
• 2 783 126 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "sg marketing" wykazała przychody na poziomie 5 681 960 zł.
Organizacja zarobiła 872 077 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 872 077 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja "sg marketing" wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.09%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sobczak Robert
posiada 210 udziałów, które stanowią 42% firmy.