"SG MARKETING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000093497
NIP
5262375809
REGON
016134455

Podsumowanie

aktywa
3,1 mln
przychód
5,7 mln
zysk
872 tys.
wartość firmy
8,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CZEREŚNIOWA, 19A
Kod pocztowy
02-457
Rejestracja
2002-02-22
Rozpoczęcie działalności
1999-10-26
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PAŃSTWOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "sg marketing" osiągnęła 5 681 960 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 667 716 zł. Pozostałe przychody to 14 244 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 795 639 zł.
Zysk netto wyniósł 872 077 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 007 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 681 960 zł w 2022 roku.
• 6 465 811 zł w 2021 roku.
• 12 525 436 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 159 979 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 872 077 zł w 2022 roku.
• 634 862 zł w 2021 roku.
• -1 669 666 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "sg marketing" wynosi 8 804 673 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 528 393 zł a 14 204 900 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -181 096 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 804 673 zł w 2022 roku.
• 8 534 127 zł w 2021 roku.
• 9 755 047 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "sg marketing" wyniosła 3 060 014 zł.
a
ktywa trwałe to 528 061 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 531 953 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 060 014 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 037 857 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 022 157 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -376 557 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 060 014 zł w 2022 roku.
• 5 228 460 zł w 2021 roku.
• 4 656 135 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "sg marketing" wyniosły 1 022 157 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 060 014 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -177 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 022 157 zł w 2022 roku
• 2 982 940 zł w 2021 roku
• 2 783 126 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "sg marketing" wykazała przychody na poziomie 5 681 960 zł.
Organizacja zarobiła 872 077 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 872 077 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "sg marketing" wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.09%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Sobczak Robert posiada 210 udziałów, które stanowią 42% firmy.
Jaźwiński Zbigniew posiada 210 udziałów, które stanowią 42% firmy.
Galla Norbert posiada 80 udziałów, które stanowią 16% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Sobczak Robert (42% udziałów)
• Jaźwiński Zbigniew (42% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 24.01.2013 do 14.09.2020:
• Świtowska Aneta (42% udziałów)
• Jaźwiński Zbigniew (42% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 06.03.2008 do 24.01.2013:
• Świtowska Aneta (42% udziałów)
• Jaźwiński Zbigniew (42% udziałów)