TM COMMUNICATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000254351
NIP
5272504438
REGON
140506567

Podsumowanie

aktywa
96 tys.
przychód
345 tys.
zysk
297 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
STROMA, 16A
Kod pocztowy
01-100
Rejestracja
2006-04-05
Rozpoczęcie działalności
2006-05-04
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Tm communication osiągnęła 345 283 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 345 283 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 48 519 zł.
Zysk netto wyniósł 296 764 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 127 748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 345 283 zł w 2022 roku.
• 217 535 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 199 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 296 764 zł w 2022 roku.
• 96 964 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tm communication wynosi 1 454 434 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 37 188 zł a 4 154 702 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 921 556 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 454 434 zł w 2022 roku.
• 532 878 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Tm communication wyniosła 96 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 96 100 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 96 100 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 49 584 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 516 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -56 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 96 100 zł w 2022 roku.
• 152 165 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 309%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 599%.
Marża operacyjna wyniosła 86%.
Marża netto wyniosła 86%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 245.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 637.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Tm communication wyniosły 46 516 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 96 100 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -352 830 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 516 zł w 2022 roku
• 399 346 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 214 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 262% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Tm communication wykazała przychody na poziomie 345 283 zł.
Organizacja zarobiła 296 764 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 296 764 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Tm communication wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sg Marketing posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.