SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁKĘ UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Specjalizacja w kompleksowej obsłudze transportowej towarów krajowych i międzynarodowych
Ekologiczne usługi transportowe przy użyciu LNG i BioLNG
Serwis logistyczny, w tym usługi celne i magazynowe
Całodobowa pomoc drogowa i serwis транспортного sprzętu
Udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach dekarbonizacji
TARGOR-TRUCK to firma, która specjalizuje się w całościowej obsłudze transportowej, dostosowując swoje usługi do potrzeb klientów zarówno w kraju, jak i za granicą. Dzięki doświadczeniu i zaawansowanej flocie, firma oferuje szereg usług logistycznych, które obejmują transport drogowy, w tym innowacyjne usługi związane z wykorzystaniem ciągników napędzanych gazem skroplonym (LNG) oraz biometanem (BioLNG). Takie podejście pozwala klientom na obniżenie emisji gazów cieplarnianych, a także na zwiększenie efektywności w transporcie towarów. TARGOR-TRUCK aktywnie angażuje się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym uczestniczy w inicjatywach dekarbonizacji sektora transportowego.
Organizacja posiada bogatą ofertę, która nie ogranicza się jedynie do transportu. W jej zakresie znajdują się również usługi logistyczne, serwis celny, zarządzanie magazynami, serwis ogumienia, przeglądy techniczne oraz całodobowa pomoc drogowa. TARGOR-TRUCK angażuje się w podnoszenie standardów w branży, co demonstruje uczestnictwo w ważnych wydarzeniach branżowych, takich jak TRANSLOGISTYKA POLAND oraz Kongres Logistyczny CSCMP_2023. Misją firmy jest nie tylko efektywne zaspokajanie potrzeb klientów, ale także dbałość o ochronę środowiska naturalnego poprzez wdrażanie nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań transportowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Targor-truck osiągnęła 337 094 622 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 336 579 878 zł. Pozostałe przychody to 514 744 zł.
Całkowite koszty wyniosły 336 399 239 zł.
Zysk netto wyniósł 180 639 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 22 466 522 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 337 094 622 zł w 2024 roku.
• 355 445 350 zł w 2023 roku.
• 382 407 273 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -523 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 180 639 zł w 2024 roku.
• 8 978 375 zł w 2023 roku.
• 4 040 002 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Targor-truck wynosi 3,23 mln zł.
EBITDA Targor-truck wynosi 17,84 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
119 559 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 234 896 zł w
2024 roku.
• 9 604 323 zł w
2023 roku.
• 8 639 109 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 114 595 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 17 837 474 zł w
2024 roku.
• 23 846 469 zł w
2023 roku.
• 23 274 914 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Targor-truck wynosi 262 952 045 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 806 386 zł a 842 736 555 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 922 133 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 262 952 045 zł w 2024 roku.
• 310 241 328 zł w 2023 roku.
• 301 728 674 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Targor-truck wynosi 0,63%. To oznacza, że firma ma szansę 0,63% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,049% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,63% w 2024 roku.
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,51% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 52 617 670
zł.
Koszty operacyjne Targor-truck wyniosły 333 344 982
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
5 564 811 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 52 617 670 zł w 2024 roku
• 55 922 551 zł w 2023 roku
• 52 655 824 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
14% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Targor-truck wyniosła 142 234 435 zł.
a
ktywa trwałe to 73 289 636 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 944 800 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 142 234 435 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 49 999 656 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 92 234 779 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 709 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 142 234 435 zł w 2024 roku.
• 143 828 167 zł w 2023 roku.
• 148 410 432 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Targor-truck wyniosły 92 234 779 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 142 234 435 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 655 616 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 92 234 779 zł w 2024 roku
• 94 009 150 zł w 2023 roku
• 107 569 789 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2024 roku
• 65% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Targor-truck wykazała przychody na poziomie 337 094 622 zł.
Organizacja zarobiła 396 946 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 216 307 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 180 639 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 54% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -152 881 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 216 307 zł w 2024 roku
• 891 481 zł w 2023 roku
• 974 823 zł w 2022 roku