Autoryzowany dealer marek DAF, ISUZU, IRIZAR, PIAGGIO, TATRA
Sprzedaż pojazdów ciężarowych, maszyn rolniczych i autokarów
Usługi serwisowe i dostęp do części zamiennych
Finansowanie i ubezpieczenia dla klientów
Sieć oddziałów w różnych miastach Polski
NEDPOL TRUCK SERVICE, znany również jako Grupa Wanicki, to autoryzowany dealer renomowanych marek, takich jak DAF, ISUZU, IRIZAR, PIAGGIO oraz TATRA. Organizacja specjalizuje się w sprzedaży różnorodnych typów pojazdów ciężarowych, maszyn rolniczych i budowlanych, a także autokarów. Oferuje kompleksowe usługi serwisowe oraz dostęp do części zamiennych i akcesoriów. Grupa Wanicki aktywnie angażuje się w rozwój branży transportowej, oferując również usługi finansowania i ubezpieczeń dla swoich klientów. Wyróżniającym elementem firmy jest możliwość przeprowadzenia testowych jazd pojazdami, co umożliwia klientom lepsze zapoznanie się z ofertą przed podjęciem decyzji o zakupie. NEDPOL TRUCK SERVICE posiada sieć oddziałów w różnych miastach Polski, co ułatwia dostęp do ich usług. Dodatkowo, Grupa Wanicki dba o społeczną odpowiedzialność, angażując się w różne inicjatywy lokalne, takie jak wspieranie dzieci oraz działania na rzecz Ukrainy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Nedpol Truck Service osiągnęła 23 075 010 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 848 352 zł. Pozostałe przychody to 226 658 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 763 479 zł.
Zysk netto wyniósł 1 084 873 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 492 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 075 010 zł w 2024 roku.
• 21 027 132 zł w 2023 roku.
• 20 396 667 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 95 771 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 084 873 zł w 2024 roku.
• 1 405 145 zł w 2023 roku.
• 1 314 693 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Nedpol Truck Service wynosi 1,32 mln zł.
EBITDA Nedpol Truck Service wynosi 1,6 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
104 599 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 315 490 zł w
2024 roku.
• 1 705 279 zł w
2023 roku.
• 1 566 757 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
114 347 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 603 017 zł w
2024 roku.
• 1 927 770 zł w
2023 roku.
• 1 805 853 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Nedpol Truck Service wynosi 25 679 090 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 956 259 zł a 57 687 525 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 672 337 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 679 090 zł w 2024 roku.
• 24 984 977 zł w 2023 roku.
• 23 334 185 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Nedpol Truck Service wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Nedpol Truck Service charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 125 043
zł.
Koszty operacyjne Nedpol Truck Service wyniosły 21 532 862
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
202 429 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 125 043 zł w 2024 roku
• 3 844 971 zł w 2023 roku
• 3 517 952 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
20% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Nedpol Truck Service wyniosła 10 727 527 zł.
a
ktywa trwałe to 3 921 737 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 805 790 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 727 527 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 941 678 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 785 849 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 504 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 727 527 zł w 2024 roku.
• 10 328 286 zł w 2023 roku.
• 7 828 952 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Nedpol Truck Service wyniosły 2 785 849 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 727 527 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 111 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 785 849 zł w 2024 roku
• 3 199 876 zł w 2023 roku
• 1 858 774 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2024 roku
• 31% w 2023 roku
• 24% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Nedpol Truck Service wykazała przychody na poziomie 23 075 010 zł.
Organizacja zarobiła 1 409 984 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 325 111 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 084 873 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 30 618 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 325 111 zł w 2024 roku
• 359 838 zł w 2023 roku
• 347 827 zł w 2022 roku
Organizacja Nedpol Truck Service wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wanicki Wiesław
posiada 100 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 08.11.2011 jest
Wanicki Wiesław
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.11.2007 do 08.11.2011
był "h.z. Transport B.v." Prywatna Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 22.11.2001 do 23.11.2007 najwięcej udziałów posiadał H.z. Transport Maasland B.v. Prywatna Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.