SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM JEDEN Z NICH BĘDĄCY PREZESEM LUB VICE-PREZESEM ZARZĄDU
Organizacja Driver Polska osiągnęła 19 690 187 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 460 532 zł. Pozostałe przychody to 229 655 zł.
Całkowite koszty wyniosły 19 247 124 zł.
Zysk netto wyniósł 213 408 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 659 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 690 187 zł w 2024 roku.
• 22 893 829 zł w 2023 roku.
• 22 502 701 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 23 212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 213 408 zł w 2024 roku.
• 370 243 zł w 2023 roku.
• 487 459 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Driver Polska wynosi 82 tys. zł.
EBITDA Driver Polska wynosi 129 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
3312 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 82 121 zł w
2024 roku.
• 280 617 zł w
2023 roku.
• 491 825 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
6680 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 128 718 zł w
2024 roku.
• 316 759 zł w
2023 roku.
• 528 799 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Driver Polska wynosi 16 296 558 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 134 080 zł a 49 225 468 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 429 704 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 296 558 zł w 2024 roku.
• 18 899 603 zł w 2023 roku.
• 18 830 033 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Driver Polska wynosi 0,42%. To oznacza, że firma ma szansę 0,42% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,42% w 2024 roku.
• 0,30% w 2023 roku.
• 0,26% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Driver Polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 734 108
zł.
Koszty operacyjne Driver Polska wyniosły 19 378 411
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
60 013 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 734 108 zł w 2024 roku
• 555 175 zł w 2023 roku
• 475 988 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Driver Polska wyniosła 8 437 222 zł.
a
ktywa trwałe to 897 756 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 539 466 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 437 222 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 088 179 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 349 043 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 529 323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 437 222 zł w 2024 roku.
• 8 036 989 zł w 2023 roku.
• 8 303 948 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Driver Polska wyniosły 5 349 043 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 437 222 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 221 838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 349 043 zł w 2024 roku
• 5 162 218 zł w 2023 roku
• 5 799 420 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2024 roku
• 64% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Driver Polska wykazała przychody na poziomie 19 690 187 zł.
Organizacja zarobiła 303 619 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 90 211 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 213 408 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 30% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3376 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 90 211 zł w 2024 roku
• 121 064 zł w 2023 roku
• 125 064 zł w 2022 roku
Organizacja Driver Polska wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pirelli Polska
posiada 138 udziałów,
które stanowią 69.0% firmy.
Największym udziałowcem od 16.10.2024 jest
Pirelli Polska
kontrolujący 69% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.07.2020 do 16.10.2024
była Pirelli Polska
kontrolująca 64% udziałów.
W okresie od 16.05.2016 do 29.07.2020 najwięcej udziałów posiadała Pirelli Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 68%.