PHARMACOM MEDIA COMMUNICATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000037511
NIP
5932286598
REGON
192493350

Podsumowanie

aktywa
41 tys.
przychód
637 tys.
zysk
519 tys.
wartość firmy
2,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BOBROWIECKA, 8
Kod pocztowy
00-728
Rejestracja
2001-08-28
Rozpoczęcie działalności
2003-12-31
Kapitał zakładowy
1225000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SAMODZIELNIE SKŁADA OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Działalność agencji reklamowych Reasekuracja Produkcja wyrobów z gumy Produkcja sprzętu sportowego Produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych; produkcja zegarków i zegarów Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych PRODUKCJA SKÓR I WYROBÓW ZE SKÓR WYPRAWIONYCH Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych Działalność związana z tłumaczeniami Badania i analizy techniczne Reklama Produkcja zbiorników, cystern i pojemników metalowych Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Doradztwo związane z zarządzaniem Działalność holdingów finansowych Produkcja wyrobów z tworzyw sztucznych Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych PRODUKCJA METALI Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych Produkcja instrumentów muzycznych Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Produkcja mydła i detergentów, środków myjących i czyszczących, wyrobów kosmetycznych i toaletowych Produkcja urządzeń napromieniowujących, sprzętu elektromedycznego i elektroterapeutycznego Produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, maszyn i urządzeń Działalność w zakresie architektury i inżynierii oraz związane z nią doradztwo techniczne Pozostałe badania i analizy techniczne Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pharmacom media communications osiągnęła 636 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 636 876 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 118 198 zł.
Zysk netto wyniósł 518 678 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 318 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 636 876 zł w 2019 roku.
• 5 zł w 2018 roku.
• 67 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 315 516 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 518 678 zł w 2019 roku.
• -117 992 zł w 2018 roku.
• -112 354 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pharmacom media communications wynosi 2 499 295 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 7 261 489 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 249 625 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 499 295 zł w 2019 roku.
• 3 zł w 2018 roku.
• 45 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pharmacom media communications wyniosła 40 763 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 763 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 40 763 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 045 996 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 086 759 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -428 112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 40 763 zł w 2019 roku.
• 906 244 zł w 2018 roku.
• 896 988 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1,272%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -50%.
Marża operacyjna wyniosła 92%.
Marża netto wyniosła 81%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 642.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23436.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 83886.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pharmacom media communications wyniosły 1 086 759 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 40 763 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2,666%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -628 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 086 759 zł w 2019 roku
• 2 470 918 zł w 2018 roku
• 2 343 669 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1202.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2666% w 2019 roku
• 273% w 2018 roku
• 261% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pharmacom media communications wykazała przychody na poziomie 636 876 zł.
Organizacja zarobiła 518 678 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 518 678 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Pharmacom media communications wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pharmacom Media Communications posiada 24500 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 21.10.2020 jest Pharmacom Media Communications kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.06.2005 do 21.10.2020 był Spectra Holding kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 28.08.2001 do 07.06.2005 najwięcej udziałów posiadał Spectra Holding . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.