Organizacja Truck Partner osiągnęła 19 867 560 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 861 518 zł. Pozostałe przychody to 6042 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 048 780 zł.
Strata netto wyniosła 187 262 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 196 898 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 867 560 zł w 2024 roku.
• 17 308 637 zł w 2023 roku.
• 16 983 480 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 141 573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -187 262 zł w 2024 roku.
• -162 122 zł w 2023 roku.
• 166 053 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck Partner wynosi -135 tys. zł.
EBITDA Truck Partner wynosi 90 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
143 588 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -135 008 zł w
2024 roku.
• -67 647 zł w
2023 roku.
• 302 447 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
150 613 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 90 201 zł w
2024 roku.
• 105 397 zł w
2023 roku.
• 455 702 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck Partner wynosi 14 982 321 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 49 668 899 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 966 294 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 982 321 zł w 2024 roku.
• 13 416 820 zł w 2023 roku.
• 13 985 851 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck Partner wynosi 0,95%. To oznacza, że firma ma szansę 0,95% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,439% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,95% w 2024 roku.
• 0,45% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Truck Partner charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 10 787 635
zł.
Koszty operacyjne Truck Partner wyniosły 19 996 526
zł.
Wynagrodzenia stanowią 54%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
784 311 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 10 787 635 zł w 2024 roku
• 8 735 398 zł w 2023 roku
• 7 310 444 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
54% w 2024 roku
•
50% w 2023 roku
•
44% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck Partner wyniosła 5 733 432 zł.
a
ktywa trwałe to 1 024 952 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 708 480 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 733 432 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 316 375 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 417 057 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 168 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 733 432 zł w 2024 roku.
• 5 370 758 zł w 2023 roku.
• 4 823 689 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck Partner wyniosły 3 417 057 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 733 432 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -56 367 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 417 057 zł w 2024 roku
• 2 867 120 zł w 2023 roku
• 2 157 928 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2024 roku
• 53% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck Partner wykazała przychody na poziomie 19 867 560 zł.
Organizacja zarobiła -187 262 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -187 262 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 27 019 zł w 2023 roku
• 90 238 zł w 2022 roku
Organizacja Truck Partner wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Załubski Jan
posiada 90 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Krupa Dariusz
posiada 45 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.
Załubski Józef
posiada 45 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.