Organizacja Agencja Reklamowo-Handlowa Agena osiągnęła 3 211 875 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 047 887 zł. Pozostałe przychody to 163 988 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 129 595 zł.
Zysk netto wyniósł 918 293 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 156 405 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 211 875 zł w 2024 roku.
• 2 243 566 zł w 2023 roku.
• 2 931 264 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 918 293 zł w 2024 roku.
• 751 712 zł w 2023 roku.
• 900 836 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wynosi 830 tys. zł.
EBITDA Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wynosi 861 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wynosi 7 611 264 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 796 844 zł a 12 856 096 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 198 504 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 611 264 zł w 2024 roku.
• 6 210 681 zł w 2023 roku.
• 7 301 861 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wynosi 3,07%. To oznacza, że firma ma szansę 3,07% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,07% w 2024 roku.
• 3,08% w 2023 roku.
• 3,08% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowo-Handlowa Agena charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wynosi 266 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 96 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 590 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 96 tys. zł a 590 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
12 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 266 tys. zł w 2024 roku.
• 232 tys. zł w 2023 roku.
• 253 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 96 tys. zł w 2024 roku.
• 67 tys. zł w 2023 roku.
• 88 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 590 tys. zł w 2024 roku.
• 538 tys. zł w 2023 roku.
• 551 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 069 091
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wyniosły 2 218 147
zł.
Wynagrodzenia stanowią 48%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
41 449 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 069 091 zł w 2024 roku
• 913 907 zł w 2023 roku
• 783 060 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
48% w 2024 roku
•
64% w 2023 roku
•
40% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wyniosła 2 609 672 zł.
a
ktywa trwałe to 709 442 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 900 230 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 609 672 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 395 791 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 213 881 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 109 720 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 609 672 zł w 2024 roku.
• 2 345 263 zł w 2023 roku.
• 2 416 501 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wyniosły 213 881 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 609 672 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 213 881 zł w 2024 roku
• 67 764 zł w 2023 roku
• 90 714 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2024 roku
• 3% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wykazała przychody na poziomie 3 211 875 zł.
Organizacja zarobiła 993 729 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 75 436 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 918 293 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8091 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 75 436 zł w 2024 roku
• 59 674 zł w 2023 roku
• 74 478 zł w 2022 roku
Organizacja Agencja Reklamowo-Handlowa Agena wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sobe
posiada 54 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Borkowski Jan
posiada 27 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.