Projektowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
Opracowywanie indywidualnych strategii marketingowych
Kreatywne Media to agencja reklamowa z siedzibą w Warszawie, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze marketingowej. Oferuje szeroki wachlarz usług, które mają na celu rozwój i promocję marek swoich klientów. W asortymencie agencji znajduje się projektowanie i tworzenie stron internetowych, sklepów online, a także profesjonalna obsługa mediów społecznościowych. Dodatkowo, Kreatywne Media angażuje się w projektowanie graficzne oraz druk materiałów promocyjnych. Ich oferta obejmuje również produkcję materiałów wideo oraz sesje zdjęciowe produktów, co pozwala na skuteczną prezentację ofert klientów. Unikalnym aspektem działania firmy jest zastosowanie indywidualnych strategii marketingowych, które są dostosowane do specyfiki oraz potrzeb każdej branży. Kreatywne Media skupia się na efektywnym dotarciu do odbiorców, co czyni tę agencję atrakcyjnym partnerem w promocji oraz kreowaniu wizerunku w przestrzeni digitalnej. Zespół agencji posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży reklamowej i realizuje projekty na terenie całej Polski, adaptując proponowane rozwiązania do lokalnych rynków.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kreatywne media osiągnęła 12 251 124 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 251 124 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 246 170 zł.
Zysk netto wyniósł 4954 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 354 134 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 251 124 zł w 2024 roku.
• 14 605 258 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -42 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4954 zł w 2024 roku.
• 47 450 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kreatywne media wynosi 8 720 307 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
49 536 zł a 30 627 810 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 661 736 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 720 307 zł w 2024 roku.
• 10 382 043 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kreatywne media wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Kreatywne media wyniosły 12 246 169
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kreatywne media wyniosła 714 270 zł.
a
ktywa obrotowe to 714 270 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 714 270 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 710 769 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3501 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 104 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 714 270 zł w 2024 roku.
• 609 475 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kreatywne media wyniosły 3501 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 714 270 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3501 zł w 2024 roku
• 2268 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kreatywne media wykazała przychody na poziomie 12 251 124 zł.
Organizacja zarobiła 4954 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4954 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku