Organizacja Transport i handel mat-bud osiągnęła 6 198 949 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 198 949 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 148 552 zł.
Zysk netto wyniósł 50 397 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 066 316 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 198 949 zł w 2024 roku.
• 5 387 947 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 16 799 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 50 397 zł w 2024 roku.
• 18 727 zł w 2023 roku.
• -544 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport i handel mat-bud wynosi 79 tys. zł.
EBITDA Transport i handel mat-bud wynosi 119 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport i handel mat-bud wynosi 6 023 653 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
503 966 zł a 15 497 372 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 007 884 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 023 653 zł w 2024 roku.
• 5 318 511 zł w 2023 roku.
• 14 592 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport i handel mat-bud wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 704 267
zł.
Koszty operacyjne Transport i handel mat-bud wyniosły 6 119 612
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
234 756 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 704 267 zł w 2024 roku
• 614 668 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2024 roku
•
11% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport i handel mat-bud wyniosła 2 374 890 zł.
a
ktywa trwałe to 1 266 527 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 108 363 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 374 890 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 252 579 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 122 310 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 791 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 374 890 zł w 2024 roku.
• 2 361 279 zł w 2023 roku.
• 19 456 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport i handel mat-bud wyniosły 122 310 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 374 890 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 40 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 122 310 zł w 2024 roku
• 159 096 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2024 roku
• 7% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport i handel mat-bud wykazała przychody na poziomie 6 198 949 zł.
Organizacja zarobiła 55 387 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4990 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 50 397 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1663 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4990 zł w 2024 roku
• 1852 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Transport i handel mat-bud wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Mazurek Anna
posiada 21840 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wilk Katarzyna
posiada 21840 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Wilk Katarzyna (50% udziałów)
• Mazurek Anna (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 13.04.2023 do 24.01.2024
była Kilar Elżbieta
kontrolująca 62% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.10.2022 do 13.04.2023:
• Wilk Katarzyna (50% udziałów)
• Mazurek Anna (50% udziałów)