Automatyczne aktualizacje danych na 30+ platformach
Usuwanie duplikatów i fałszywych lokalizacji
Zbieranie oraz analiza opinii klientów
Georeklama i analityka konkurencji
BrandWizard jest nowoczesną platformą, która pozwala na kompleksowe zarządzanie obecnością oraz reputacją firm w Internecie. Oferując różnorodne funkcje, pomaga przedsiębiorstwom w poprawie ich widoczności w online, automatyzując procesy związane z georeklamą oraz zarządzaniem opiniami. Platforma umożliwia korzystanie z narzędzi takich jak analityka konkurencji, geomarketing, zarządzanie zdjęciami oraz zbieranie i analiza opinii. Dzięki automatycznej aktualizacji danych, firma zapewnia, że informacje o lokalizacjach są zawsze aktualne na ponad 30 popularnych platformach. Unikalnym atutem BrandWizard są zaawansowane funkcje umożliwiające identyfikację i usuwanie duplikatów oraz fałszywych lokalizacji, co wpływa na poprawę jakości wyników wyszukiwania. Klienci mogą korzystać z opcji szybkiego dodawania lokalizacji oraz publikacji treści, co przyciąga większą liczbę klientów. Dodatkowo platforma wspiera użytkowników w zbieraniu recenzji oraz analizowaniu ich jakości, co wspiera rozwój marki oraz budowanie jej reputacji. BrandWizard współpracuje z wieloma branżami, w tym telekomunikacją, handlem detalicznym, gastronomią i edukacją, co świadczy o wszechstronności oraz wysokiej jakości świadczonych usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandwizard osiągnęła 2 239 964 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 239 964 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 484 955 zł.
Strata netto wyniosła 244 991 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 119 982 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 239 964 zł w 2024 roku.
• 972 796 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -122 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -244 991 zł w 2024 roku.
• 56 847 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brandwizard wynosi -205 tys. zł.
EBITDA Brandwizard wynosi -205 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandwizard wynosi 1 493 309 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 599 910 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 746 655 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 493 309 zł w 2024 roku.
• 988 305 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandwizard wynosi 0,85%. To oznacza, że firma ma szansę 0,85% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,393% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,85% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 904 751
zł.
Koszty operacyjne Brandwizard wyniosły 2 445 395
zł.
Wynagrodzenia stanowią 78%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
952 376 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 904 751 zł w 2024 roku
• 415 384 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
38.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
78% w 2024 roku
•
47% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandwizard wyniosła 382 101 zł.
a
ktywa obrotowe to 382 101 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 382 101 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -95 144 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 477 244 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 191 050 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 382 101 zł w 2024 roku.
• 430 719 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -64%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 257%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 129 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandwizard wyniosły 477 244 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 382 101 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 125%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 238 622 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 477 244 zł w 2024 roku
• 280 872 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 125% w 2024 roku
• 65% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandwizard wykazała przychody na poziomie 2 239 964 zł.
Organizacja zarobiła -244 991 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -244 991 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 5710 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Brandwizard wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.05%.