A&M Creative Company, znana jako Kreatywni Odkrywcy, to innowacyjna organizacja, która koncentruje się na rozwijaniu talentów dziecięcych poprzez różnorodne zajęcia i warsztaty. Zespół składa się z pasjonatów, którzy mają na celu pomóc najmłodszym uczestnikom odnaleźć ich mocne strony i skutecznie je rozwijać. W ofercie znajdują się różnorodne warsztaty, w których nauka odbywa się formie naukowego show, pozwalającego dzieciom przyswajać wiedzę w sposób intuicyjny i angażujący. Misją organizacji jest inspirowanie dzieci do odkrywania świata, poprzez prowadzenie zajęć, które pobudzają ich ciekawość oraz rozwijają kreatywność. Metodyka nauczania opiera się na twórczym rozwiązywaniu problemów, wykorzystywaniu burzy mózgów i praktycznym sprawdzaniu efektów działań. Dzięki pracy w małych grupach, dzieci mają możliwość dostosowania tempa zajęć do swoich potrzeb, co sprzyja efektywnej nauce bez presji. W ofercie znaleźć można również organizację półkolonii, eventów oraz urodzin dla dzieci, co czyni Kreatywnych Odkrywców unikalnym miejscem na mapie aktywności dziecięcych w Tychach. Na zajęciach podejmowane są różnorodne tematy, które pozwalają dzieciom na samodzielne dokonywanie odkryć i krytyczne ocenianie otaczającego ich świata.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja A&m Creative Company osiągnęła 879 908 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 879 908 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 757 898 zł.
Zysk netto wyniósł 122 009 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 439 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 879 908 zł w 2023 roku.
• 76 050 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 122 009 zł w 2023 roku.
• -1990 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A&m Creative Company wynosi 1 172 158 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
97 515 zł a 2 199 770 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 586 079 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 172 158 zł w 2023 roku.
• 56 708 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji A&m Creative Company wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,352% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
• 2,54% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji A&m Creative Company wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
A&m Creative Company charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla A&m Creative Company wynosi 31 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 24 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 46 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 24 tys. zł a 46 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
15 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 31 tys. zł w 2023 roku.
• 2 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 24 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 46 tys. zł w 2023 roku.
• 3 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 146 923
zł.
Koszty operacyjne A&m Creative Company wyniosły 695 367
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
73 461 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 146 923 zł w 2023 roku
• 571 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów A&m Creative Company wyniosła 172 104 zł.
a
ktywa obrotowe to 172 104 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 172 104 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 130 020 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 42 084 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 86 052 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 172 104 zł w 2023 roku.
• 26 520 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 71%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 47 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania A&m Creative Company wyniosły 42 084 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 172 104 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 042 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 42 084 zł w 2023 roku
• 18 509 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja A&m Creative Company wykazała przychody na poziomie 879 908 zł.
Organizacja zarobiła 138 590 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 581 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 122 009 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 581 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja A&m Creative Company wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kieruzel Michał
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Ładecki Aron
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.