Krajowy i Międzynarodowy Transport Drogowy (KMTD) jest przedsiębiorstwem działającym w branży transportowo-spedycyjnej z bogatym doświadczeniem zdobywanym od momentu założenia w 1991 roku. Organizacja koncentruje się na świadczeniu wysokiej jakości usług transportowych, zarówno na terenie kraju, jak i za granicą. KMTD zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie transportu drogowego, które obejmują zarówno przewóz towarów, jak i usługi spedycyjne. Celem firmy jest spełnienie oczekiwań klientów poprzez elastyczne podejście do ich potrzeb oraz dostosowywanie oferty do zmieniającego się rynku. KMTD wyróżnia się profesjonalizmem i wysokimi standardami obsługi, co przyczynia się do budowania długotrwałych relacji z partnerami i klientami. Współprace z różnorodnymi klientami przyczyniają się do dalszego rozwoju i umacniania pozycji firmy na rynku transportowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy osiągnęła 19 969 992 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 699 794 zł. Pozostałe przychody to 270 199 zł.
Całkowite koszty wyniosły 19 680 756 zł.
Zysk netto wyniósł 19 038 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 971 857 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 969 992 zł w 2024 roku.
• 20 231 437 zł w 2023 roku.
• 19 909 303 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -178 414 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 038 zł w 2024 roku.
• 63 691 zł w 2023 roku.
• 182 640 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wynosi -47 tys. zł.
EBITDA Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wynosi 155 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
193 771 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -46 537 zł w
2024 roku.
• -135 951 zł w
2023 roku.
• 384 853 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
137 769 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 155 463 zł w
2024 roku.
• 46 526 zł w
2023 roku.
• 503 755 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wynosi 14 460 215 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
190 379 zł a 49 924 980 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 198 403 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 460 215 zł w 2024 roku.
• 15 040 375 zł w 2023 roku.
• 15 666 002 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wynosi 1,85%. To oznacza, że firma ma szansę 1,85% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,85% w 2024 roku.
• 1,85% w 2023 roku.
• 1,85% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wynosi 0,85%. To oznacza, że firma ma szansę 0,85% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,248% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,85% w 2024 roku.
• 0,54% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wynosi 280 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 788 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 788 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
15 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 280 tys. zł w 2024 roku.
• 290 tys. zł w 2023 roku.
• 401 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 37 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 788 tys. zł w 2024 roku.
• 791 tys. zł w 2023 roku.
• 796 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 6 735 848
zł.
Koszty operacyjne Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wyniosły 19 746 330
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 017 336 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 6 735 848 zł w 2024 roku
• 7 376 838 zł w 2023 roku
• 5 306 632 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
37% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wyniosła 4 393 150 zł.
a
ktywa trwałe to 1 394 107 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 999 043 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 393 150 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 427 648 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 965 502 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -80 440 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 393 150 zł w 2024 roku.
• 5 097 618 zł w 2023 roku.
• 3 944 405 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wyniosły 2 965 502 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 393 150 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 456 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 965 502 zł w 2024 roku
• 3 366 970 zł w 2023 roku
• 1 727 641 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2024 roku
• 66% w 2023 roku
• 44% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Krajowy I Międzynarodowy Transport Drogowy wykazała przychody na poziomie 19 969 992 zł.
Organizacja zarobiła 19 038 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 038 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 81 369 zł w 2023 roku
• 207 063 zł w 2022 roku