Organizacja MSP Transport osiągnęła 22 304 283 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 284 019 zł. Pozostałe przychody to 20 264 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 045 557 zł.
Strata netto wyniosła 761 538 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 717 381 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 304 283 zł w 2024 roku.
• 21 534 494 zł w 2023 roku.
• 18 118 609 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -126 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -761 538 zł w 2024 roku.
• 776 838 zł w 2023 roku.
• -61 453 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT MSP Transport wynosi -576 tys. zł.
EBITDA MSP Transport wynosi 597 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji MSP Transport wynosi 15 054 008 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 55 760 708 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 509 001 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 054 008 zł w 2024 roku.
• 18 219 319 zł w 2023 roku.
• 12 252 084 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji MSP Transport wynosi 2,68%. To oznacza, że firma ma szansę 2,68% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,436% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,68% w 2024 roku.
• 0,30% w 2023 roku.
• 0,59% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
MSP Transport charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 8 073 965
zł.
Koszty operacyjne MSP Transport wyniosły 22 859 688
zł.
Wynagrodzenia stanowią 35%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 345 661 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 8 073 965 zł w 2024 roku
• 6 523 126 zł w 2023 roku
• 5 164 232 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
35% w 2024 roku
•
32% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów MSP Transport wyniosła 5 503 451 zł.
a
ktywa trwałe to 2 267 299 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 236 152 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 503 451 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 245 981 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 257 471 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 917 242 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 503 451 zł w 2024 roku.
• 6 079 458 zł w 2023 roku.
• 5 008 748 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -310%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -51.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania MSP Transport wyniosły 5 257 471 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 503 451 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 876 245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 257 471 zł w 2024 roku
• 5 071 939 zł w 2023 roku
• 4 778 067 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2024 roku
• 83% w 2023 roku
• 95% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja MSP Transport wykazała przychody na poziomie 22 304 283 zł.
Organizacja zarobiła -761 538 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -761 538 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 207 294 zł w 2023 roku
• 45 301 zł w 2022 roku