Content marketing oraz zarządzanie mediami społecznościowymi
Usługi public relations i branding
Organizacja wydarzeń oraz kampanie Google Ads
Wsparcie w zakresie CSR i budowanie pozytywnego wizerunku
PAKU Creative to butikowa agencja marketingowa, która specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii komunikacyjnych dla różnych klientów, w tym dla firm oraz instytucji publicznych. Przez połączenie nowoczesnych technik komunikacyjnych z bogatym doświadczeniem, agencja koncentruje się na angażowaniu odbiorców oraz budowaniu długotrwałych relacji między klientem a jego otoczeniem biznesowym. PAKU Creative oferuje szeroki wachlarz usług, takich jak content marketing, public relations, marketing 360, czy zarządzanie mediami społecznościowymi. Kluczowym elementem działalności agencji jest podejście oparte na indywidualnych potrzebach klientów, co zapewnia efektywność i trafność realizowanych działań. Współpraca z PAKU Creative angażuje też działania z zakresu Corporate Social Responsibility (CSR), co podkreśla ich zaangażowanie w tworzenie pozytywnego wizerunku społecznego. Dzięki usłudze organizacji wydarzeń oraz wsparciu w kampaniach reklamowych Google Ads, agencja dostarcza pełne wsparcie marketingowe, od budowy marki po optymalizację obecności w internecie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Paku Creative osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -3000 zł.
Zysk netto wyniósł 3000 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3000 zł w 2024 roku.
• 3000 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Paku Creative wynosi 30 375 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8250 zł a 44 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 125 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 30 375 zł w 2024 roku.
• 27 000 zł w 2023 roku.
• 5625 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Paku Creative wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Paku Creative charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Paku Creative wyniosła 20 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 000 zł w 2024 roku.
• 12 000 zł w 2023 roku.
• 10 000 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Paku Creative wyniosły 9000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9000 zł w 2024 roku
• 4000 zł w 2023 roku
• 5000 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2024 roku
• 33% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku