Organizacja Khaki Agencja Public Relations osiągnęła 481 863 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 481 863 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 551 070 zł.
Strata netto wyniosła 69 207 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 160 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 481 863 zł w 2024 roku.
• 515 583 zł w 2023 roku.
• 421 549 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -23 069 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -69 207 zł w 2024 roku.
• 52 128 zł w 2023 roku.
• 48 741 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Khaki Agencja Public Relations wynosi -69 tys. zł.
EBITDA Khaki Agencja Public Relations wynosi -58 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Khaki Agencja Public Relations wynosi 382 489 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 204 657 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 127 496 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 382 489 zł w 2024 roku.
• 665 388 zł w 2023 roku.
• 550 053 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Khaki Agencja Public Relations wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Khaki Agencja Public Relations charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 164 051
zł.
Koszty operacyjne Khaki Agencja Public Relations wyniosły 550 689
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
54 684 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 164 051 zł w 2024 roku
• 200 763 zł w 2023 roku
• 198 154 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2024 roku
•
44% w 2023 roku
•
54% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Khaki Agencja Public Relations wyniosła 132 565 zł.
a
ktywa trwałe to 1193 zł.
a
ktywa obrotowe to 131 372 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 132 565 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 81 662 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 50 903 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 132 565 zł w 2024 roku.
• 169 459 zł w 2023 roku.
• 128 781 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -52%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -85%.
Marża operacyjna wyniosła -14%.
Marża netto wyniosła -14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Khaki Agencja Public Relations wyniosły 50 903 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 132 565 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 968 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 50 903 zł w 2024 roku
• 18 590 zł w 2023 roku
• 30 040 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2024 roku
• 11% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Khaki Agencja Public Relations wykazała przychody na poziomie 481 863 zł.
Organizacja zarobiła -69 207 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -69 207 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 6413 zł w 2023 roku
• 7322 zł w 2022 roku
Organizacja Khaki Agencja Public Relations wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Grajek Paulina
posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.