LCC BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000891420
NIP
8762495665
REGON
388562987

Podsumowanie

aktywa
827 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
144 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
GRUDZIĄDZ
Adres
SZOSA TORUŃSKA, 32-38
Kod pocztowy
86-300
Rejestracja
2021-03-26
Rozpoczęcie działalności
2021-03-26
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Lcc brands osiągnęła 1 227 954 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 224 947 zł. Pozostałe przychody to 3008 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 080 900 zł.
Zysk netto wyniósł 144 047 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 613 977 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 227 954 zł w 2022 roku.
• 539 757 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 72 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 144 047 zł w 2022 roku.
• 37 998 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lcc brands wynosi 1 535 107 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 140 284 zł a 3 069 886 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 767 553 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 535 107 zł w 2022 roku.
• 544 079 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Lcc brands wyniosła 827 094 zł.
a
ktywa obrotowe to 827 094 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 827 094 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 187 045 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 640 049 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 413 547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 827 094 zł w 2022 roku.
• 283 211 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 77%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Lcc brands wyniosły 640 049 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 827 094 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 320 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 640 049 zł w 2022 roku
• 240 213 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Lcc brands wykazała przychody na poziomie 1 227 954 zł.
Organizacja zarobiła 159 755 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 708 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 144 047 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7854 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 708 zł w 2022 roku
• 4664 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Lcc brands wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

La Rive posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.