SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja LCC Brands osiągnęła 959 001 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 946 844 zł. Pozostałe przychody to 12 157 zł.
Całkowite koszty wyniosły 700 747 zł.
Zysk netto wyniósł 246 097 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 239 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 959 001 zł w 2024 roku.
• 1 131 916 zł w 2023 roku.
• 1 227 954 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 246 097 zł w 2024 roku.
• 293 358 zł w 2023 roku.
• 144 047 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji LCC Brands wynosi 2 168 598 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
544 875 zł a 3 445 361 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 542 149 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 168 598 zł w 2024 roku.
• 2 288 347 zł w 2023 roku.
• 1 535 107 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji LCC Brands wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
LCC Brands charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne LCC Brands wyniosły 666 240
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 1044 zł w 2023 roku
• 5066 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów LCC Brands wyniosła 1 150 202 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 150 202 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 150 202 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 726 500 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 423 702 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 287 551 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 150 202 zł w 2024 roku.
• 947 737 zł w 2023 roku.
• 827 094 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania LCC Brands wyniosły 423 702 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 150 202 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 105 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 423 702 zł w 2024 roku
• 467 334 zł w 2023 roku
• 640 049 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2024 roku
• 49% w 2023 roku
• 77% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja LCC Brands wykazała przychody na poziomie 959 001 zł.
Organizacja zarobiła 272 419 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 26 322 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 246 097 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6581 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 322 zł w 2024 roku
• 31 666 zł w 2023 roku
• 15 708 zł w 2022 roku