AG BRANDS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000882219
NIP
6793207531
REGON
387355571

Podsumowanie

aktywa
51 tys.
przychód
13 tys.
zysk
-23 tys.
wartość firmy
13 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
RYNEK GŁÓWNY, 28
Kod pocztowy
31-010
Rejestracja
2021-02-12
Rozpoczęcie działalności
2020-10-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.gamesdoc.pl
Email
kontakt@gamesdoc.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ag brands group osiągnęła 13 352 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 044 zł. Pozostałe przychody to 309 zł.
Całkowite koszty wyniosły 35 665 zł.
Strata netto wyniosła 22 621 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 352 zł w 2023 roku.
• 23 199 zł w 2022 roku.
• -34 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 621 zł w 2023 roku.
• -7098 zł w 2022 roku.
• -2879 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ag brands group wynosi 13 036 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 33 381 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3259 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 036 zł w 2023 roku.
• 36 566 zł w 2022 roku.
• 3725 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ag brands group wyniosła 51 158 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 190 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 968 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 51 158 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5512 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 646 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 51 158 zł w 2023 roku.
• 61 574 zł w 2022 roku.
• 37 579 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -410%.
Marża operacyjna wyniosła -155%.
Marża netto wyniosła -169%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -102.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -38.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ag brands group wyniosły 45 646 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 51 158 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 646 zł w 2023 roku
• 33 441 zł w 2022 roku
• 32 613 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ag brands group wykazała przychody na poziomie 13 352 zł.
Organizacja zarobiła -22 621 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 621 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Ag brands group wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw".
Organizacja wykazała przychód większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 20% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 17% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bal Aleksandra posiada 67 udziałów, które stanowią 67% firmy.
Bal Grzegorz posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Największym udziałowcem od 09.06.2022 jest Bal Aleksandra kontrolujący 67% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.12.2021 do 09.06.2022 była Bal Aleksandra kontrolująca 67% udziałów.
W okresie od 26.05.2021 do 08.12.2021 najwięcej udziałów posiadała Bal Aleksandra . Jej udziały w tym czasie wynosiły 34%.