SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA SAMODZIELNIE PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. PREZES ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ ZAWSZE SAMODZIELNIE.
Organizacja Gminne Społeczne osiągnęła 2 458 631 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 458 631 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 128 783 zł.
Zysk netto wyniósł 329 848 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 491 726 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 458 631 zł w 2024 roku.
• 1 177 056 zł w 2023 roku.
• 848 775 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 65 970 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 329 848 zł w 2024 roku.
• -90 692 zł w 2023 roku.
• -94 422 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gminne Społeczne wynosi 378 tys. zł.
EBITDA Gminne Społeczne wynosi 518 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gminne Społeczne wynosi 3 475 803 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
517 323 zł a 6 146 577 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 695 161 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 475 803 zł w 2024 roku.
• 942 141 zł w 2023 roku.
• 641 306 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Gminne Społeczne wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,141% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gminne Społeczne wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,36% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Gminne Społeczne charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Gminne Społeczne wynosi 92 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 57 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 138 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 57 tys. zł a 138 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
18 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 92 tys. zł w 2024 roku.
• 18 tys. zł w 2023 roku.
• 12 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 57 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 138 tys. zł w 2024 roku.
• 47 tys. zł w 2023 roku.
• 34 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 393 376
zł.
Koszty operacyjne Gminne Społeczne wyniosły 2 080 890
zł.
Wynagrodzenia stanowią 67%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
278 675 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 393 376 zł w 2024 roku
• 911 614 zł w 2023 roku
• 681 484 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
13.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
67% w 2024 roku
•
72% w 2023 roku
•
72% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gminne Społeczne wyniosła 1 249 946 zł.
a
ktywa trwałe to 350 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 899 846 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 249 946 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 689 764 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 560 182 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 249 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 249 946 zł w 2024 roku.
• 654 469 zł w 2023 roku.
• 194 033 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gminne Społeczne wyniosły 560 182 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 249 946 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 112 036 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 560 182 zł w 2024 roku
• 444 553 zł w 2023 roku
• 93 425 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2024 roku
• 68% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gminne Społeczne wykazała przychody na poziomie 2 458 631 zł.
Organizacja zarobiła 336 684 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6836 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 329 848 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1367 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6836 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Gminne Społeczne wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gmina Czerwonak
posiada 550 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 20.05.2025 jest
Gmina Czerwonak
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.10.2023 do 20.05.2025
był Gmina Czerwonak
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 08.01.2021 do 24.10.2023 najwięcej udziałów posiadał Gmina Czerwonak. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE