GETLOYALTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000865949
NIP
5372655645
REGON
387349381

Podsumowanie

aktywa
41 tys.
przychód
13 tys.
zysk
6 tys.
wartość firmy
63 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
ROGOŹNICZKA
Adres
, 25A
Kod pocztowy
21-560
Rejestracja
2020-10-22
Rozpoczęcie działalności
2020-10-22
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. SPÓŁKA MOŻE BYĆ REPREZENTOWANA TAKŻE PRZEZ PROKURENTÓW SAMOISTNYCH, W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM ZE STOSUNKU PROKURY, JEŻELI ZOSTANĄ USTANOWIENI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Getloyalty osiągnęła 13 462 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 000 zł. Pozostałe przychody to 462 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7010 zł.
Zysk netto wyniósł 5990 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 462 zł w 2022 roku.
• 160 000 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2995 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5990 zł w 2022 roku.
• 4405 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Getloyalty wynosi 63 231 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 20 193 zł a 161 578 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 31 615 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 63 231 zł w 2022 roku.
• 150 088 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Getloyalty wyniosła 41 379 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 379 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 41 379 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 40 395 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 984 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 689 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 41 379 zł w 2022 roku.
• 37 269 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 46%.
Marża netto wyniosła 44%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Getloyalty wyniosły 984 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 41 379 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 984 zł w 2022 roku
• 2864 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Getloyalty wykazała przychody na poziomie 13 462 zł.
Organizacja zarobiła 6483 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 493 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5990 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 247 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 493 zł w 2022 roku
• 634 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Getloyalty wykazała zysk netto większy niż 52% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 53% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Karpiński Piotr posiada 200 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Ankowski Przemysław posiada 200 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Filipek Michał posiada 200 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.