FIRMA AGENCYJNO HANDLOWA R. ZIOBRO I SYNOWIE A. ZIOBRO J. ZIOBRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000851574
NIP
5260055791
REGON
016029468

Podsumowanie

aktywa
42 tys.
przychód
215 tys.
zysk
-128 tys.
wartość firmy
143 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA WYZWOLENIA, 15
Kod pocztowy
00-572
Rejestracja
2020-07-23
Rozpoczęcie działalności
1999-09-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDY DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Firma agencyjno handlowa r. ziobro i synowie a. ziobro j. ziobro osiągnęła 214 579 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 214 579 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 342 852 zł.
Strata netto wyniosła 128 272 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 71 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 214 579 zł w 2022 roku.
• 134 487 zł w 2021 roku.
• 54 411 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -42 757 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -128 272 zł w 2022 roku.
• -128 468 zł w 2021 roku.
• -57 147 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Firma agencyjno handlowa r. ziobro i synowie a. ziobro j. ziobro wynosi 143 053 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 536 448 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 47 684 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 143 053 zł w 2022 roku.
• 89 658 zł w 2021 roku.
• 36 274 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Firma agencyjno handlowa r. ziobro i synowie a. ziobro j. ziobro wyniosła 41 815 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 815 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 41 815 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -655 317 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 697 131 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 41 815 zł w 2022 roku.
• 58 705 zł w 2021 roku.
• 51 744 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -307%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła -47%.
Marża netto wyniosła -60%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -102.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Firma agencyjno handlowa r. ziobro i synowie a. ziobro j. ziobro wyniosły 697 131 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 41 815 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,667%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 232 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 697 131 zł w 2022 roku
• 585 750 zł w 2021 roku
• 450 320 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1667% w 2022 roku
• 998% w 2021 roku
• 870% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Firma agencyjno handlowa r. ziobro i synowie a. ziobro j. ziobro wykazała przychody na poziomie 214 579 zł.
Organizacja zarobiła -128 272 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -128 272 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Firma agencyjno handlowa r. ziobro i synowie a. ziobro j. ziobro wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ziobro Janusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Fabryka Smaku posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Fabryka Smaku (50% udziałów)
• Ziobro Janusz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.07.2020 do 26.02.2024:
• Ziobro Antoni (50% udziałów)
• Ziobro Janusz (50% udziałów)