FOOD PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000846595
NIP
6272767569
REGON
386327294

Podsumowanie

aktywa
821 tys.
przychód
1,5 mln
zysk
108 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CHORZÓW
Adres
UL. KADECKA, 5A
Kod pocztowy
41-503
Rejestracja
2020-06-18
Rozpoczęcie działalności
2020-06-18
Kapitał zakładowy
55000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Food promotion osiągnęła 1 490 808 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 490 808 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 382 543 zł.
Zysk netto wyniósł 108 265 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 496 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 490 808 zł w 2022 roku.
• 394 161 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 36 088 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 108 265 zł w 2022 roku.
• 79 687 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Food promotion wynosi 1 609 147 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 182 214 zł a 3 727 021 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 536 382 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 609 147 zł w 2022 roku.
• 645 037 zł w 2021 roku.
• 3750 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Food promotion wyniosła 820 505 zł.
a
ktywa trwałe to 600 zł.
a
ktywa obrotowe to 819 905 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 820 505 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 242 952 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 577 553 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 273 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 820 505 zł w 2022 roku.
• 374 979 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Food promotion wyniosły 577 553 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 820 505 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 192 518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 577 553 zł w 2022 roku
• 290 292 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Food promotion wykazała przychody na poziomie 1 490 808 zł.
Organizacja zarobiła 126 567 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 302 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 108 265 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6101 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 302 zł w 2022 roku
• 12 966 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Food promotion wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Grupa Amb posiada 1100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 28.03.2023 jest Grupa Amb kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.05.2022 do 28.03.2023 był Grupa Amb kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 11.03.2021 do 27.05.2022 najwięcej udziałów posiadał Businessbar.pl . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.