GISMO CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000830635
NIP
6312690182
REGON
385611892

Podsumowanie

aktywa
35 tys.
przychód
180 tys.
zysk
-1 tys.
wartość firmy
133 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
UL. FRYDERYKA CHOPINA, 6
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2020-02-21
Rozpoczęcie działalności
2020-02-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.gismocreative.pl
Email
studio@gismocreative.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI KONIECZNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Gismo creative osiągnęła 180 305 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 180 302 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 181 796 zł.
Strata netto wyniosła 1495 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 60 102 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 180 305 zł w 2022 roku.
• 191 124 zł w 2021 roku.
• 142 965 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -498 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1495 zł w 2022 roku.
• 16 381 zł w 2021 roku.
• -2222 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gismo creative wynosi 133 452 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 450 762 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 44 484 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 133 452 zł w 2022 roku.
• 205 061 zł w 2021 roku.
• 97 393 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Gismo creative wyniosła 34 583 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 18 858 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 725 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 34 583 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 665 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 919 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 528 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 34 583 zł w 2022 roku.
• 41 230 zł w 2021 roku.
• 42 910 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Gismo creative wyniosły 16 919 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 34 583 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5640 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 919 zł w 2022 roku
• 25 070 zł w 2021 roku
• 40 132 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Gismo creative wykazała przychody na poziomie 180 305 zł.
Organizacja zarobiła -1278 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 217 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1495 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 72 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 217 zł w 2022 roku
• 1847 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Gismo creative wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 51% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zimochocki Marcin posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Gross Bogumił posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.