Produkcja wizytówek, ulotek, voucherów i certyfikatów
Personalizacja projektów zgodnie z wymaganiami klienta
Szybka realizacja zamówień
Oferowanie unikalnych materiałów reklamowych, w tym banerów i reklam na okna
Profesjonalna obsługa klienta od 2018 roku
Flamingo Design, poprzez markę Oh Brand, oferuje szeroki asortyment materiałów reklamowych dla różnych branż. Od momentu powstania w 2018 roku, firma koncentruje się na projektowaniu wysokiej jakości produktów, dostosowując je do indywidualnych potrzeb klientów. W ofercie znajdują się wizytówki, ulotki, vouchery, a także specjalistyczne certyfikaty i podziękowania za zamówienie. Klienci mogą liczyć na personalizację ogólnych projektów, co pozwala na efektywne dopasowanie do każdej marki. Flamingo Design wyróżnia się szybkim czasem realizacji zamówień oraz profesjonalną obsługą, co w połączeniu z atrakcyjnymi cenami sprawia, że ich oferta jest konkurencyjna. W dodatku, w ofercie znajdują się kreatywne materiały reklamowe, takie jak banery, reklamy na okna oraz logotypy 3D, które mogą znacząco zwiększyć widoczność firmy na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Flamingo Design osiągnęła 278 546 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 278 346 zł. Pozostałe przychody to 200 zł.
Całkowite koszty wyniosły 283 794 zł.
Strata netto wyniosła 5448 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 278 546 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 278 546 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5448 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5448 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Flamingo Design wynosi 185 697 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 696 366 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 185 697 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 185 697 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Flamingo Design wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Flamingo Design charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 84 000
zł.
Koszty operacyjne Flamingo Design wyniosły 283 733
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
84 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 84 000 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
29.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Flamingo Design wyniosła 8478 zł.
a
ktywa obrotowe to 8478 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8478 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -448 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8926 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8478 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8478 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -64%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,217%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1217 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Flamingo Design wyniosły 8926 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8478 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 105%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8926 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 105% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Flamingo Design wykazała przychody na poziomie 278 546 zł.
Organizacja zarobiła -5448 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5448 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku