Organizacja Aircraft Engineering Services osiągnęła 38 564 113 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 38 564 113 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 36 067 906 zł.
Zysk netto wyniósł 2 496 207 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 427 352 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 38 564 113 zł w 2024 roku.
• 27 557 398 zł w 2023 roku.
• 22 345 646 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 416 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 496 207 zł w 2024 roku.
• -194 113 zł w 2023 roku.
• 1 508 976 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Aircraft Engineering Services wynosi 5,23 mln zł.
EBITDA Aircraft Engineering Services wynosi 5,23 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aircraft Engineering Services wynosi 38 749 800 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 055 563 zł a 96 410 282 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 458 300 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 38 749 800 zł w 2024 roku.
• 20 305 006 zł w 2023 roku.
• 23 011 995 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Aircraft Engineering Services wynosi 1,86%. To oznacza, że firma ma szansę 1,86% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,113% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,86% w 2024 roku.
• 1,85% w 2023 roku.
• 1,85% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Aircraft Engineering Services wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,42% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Aircraft Engineering Services charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Aircraft Engineering Services wynosi 1,04 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 499 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,54 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 499 tys. zł a 1,54 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
173 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 1,04 mln zł w 2024 roku.
• 590 tys. zł w 2023 roku.
• 655 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 499 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 302 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,54 mln zł w 2024 roku.
• 1,1 mln zł w 2023 roku.
• 970 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 987 021
zł.
Koszty operacyjne Aircraft Engineering Services wyniosły 33 333 588
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
164 503 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 987 021 zł w 2024 roku
• 445 158 zł w 2023 roku
• 383 141 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Aircraft Engineering Services wyniosła 7 531 968 zł.
a
ktywa trwałe to 3600 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 526 804 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 1564 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 531 968 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 074 084 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 457 884 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 255 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 531 968 zł w 2024 roku.
• 5 544 870 zł w 2023 roku.
• 4 736 074 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Aircraft Engineering Services wyniosły 3 457 884 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 531 968 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 576 314 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 457 884 zł w 2024 roku
• 2 966 993 zł w 2023 roku
• 1 964 084 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2024 roku
• 54% w 2023 roku
• 41% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Aircraft Engineering Services wykazała przychody na poziomie 38 564 113 zł.
Organizacja zarobiła 3 248 363 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 752 156 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 496 207 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 125 359 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 752 156 zł w 2024 roku
• 27 093 zł w 2023 roku
• 580 642 zł w 2022 roku
Organizacja Aircraft Engineering Services wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja statków powietrznych i statków kosmicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Dodds Jonathan Paul
posiada 48 udziałów,
które stanowią 48.0% firmy.
Cooksey Mary Philomena
posiada 48 udziałów,
które stanowią 48.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Dodds Jonathan Paul (48% udziałów)
• Cooksey Mary Philomena (48% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 05.08.2024 do 03.07.2025:
• Dodds Jonathan Paul (49% udziałów)
• Cooksey Mary Philomena (49% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 29.03.2021 do 05.08.2024:
• Dodds Jonathan Paul (50% udziałów)
• Cooksey Mary Philomena (50% udziałów)
Podobne organizacje do
AIRCRAFT ENGINEERING SERVICES