SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI - TRUCK PLANNER SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE SKŁADA I PODPISUJE OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEGO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁACZNIE Z PROKURENTEM. W SKŁAD ZARZĄDU WCHODZĄ: PREZES ZARZĄDU - ANNA PASEK WICEPREZES ZARZĄDU - EWA FRINDT
Obsługa transportu ponadgabarytowego oraz całopojazdowego (FTL).
Zarządzanie procesami logistycznymi, w tym magazynowaniem i śledzeniem przesyłek.
Wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz sprzętu.
Dedykowana infolinia dla klientów dostępna 24/7.
Truck Planner to firma specjalizująca się w kompleksowych usługach transportowych, spedycyjnych oraz logistycznych zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Działa w branży TSL od ponad trzech lat, rozwijając swoje usługi zgodnie z potrzebami klientów w zakresie przewozu towarów. Dzięki zaangażowanemu zespołowi ekspertów, firma skupia się na dostarczaniu wysokiej jakości obsługi, co pozwala na terminowe i bezpieczne zrealizowanie zleceń. Truck Planner oferuje różnorodne usługi, w tym transport ponadgabarytowy, transport całopojazdowy (FTL), oraz integrację z innymi środkami transportu, takimi jak kolej czy lotnictwo. W przypadku międzynarodowych zleceń, firma kompleksowo obsługuje każdy etap transportu, od przygotowania ładunku, przez magazynowanie, aż po monitorowanie przesyłek. Truck Planner posiada nowoczesny tabor spełniający rygorystyczne normy bezpieczeństwa, co gwarantuje niezawodność i efektywność w realizacji zleceń. Organizacja również aktywnie uczestniczy w programach transportowych oraz zrzeszeniach branżowych, co podkreśla jej zaangażowanie w rozwój i profesjonalizm. Elastyczne podejście do klienta oraz szybka adaptacja do zmieniających się wymaganiach rynku transportowego stanowią kluczowe elementy, które wyróżniają Truck Planner od konkurencji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Truck Planner osiągnęła 3 945 297 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 883 464 zł. Pozostałe przychody to 61 833 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 093 554 zł.
Strata netto wyniosła 210 091 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 657 549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 945 297 zł w 2024 roku.
• 4 744 164 zł w 2023 roku.
• 4 311 684 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -35 015 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -210 091 zł w 2024 roku.
• -178 444 zł w 2023 roku.
• 89 265 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck Planner wynosi 2 630 198 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 863 242 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 438 366 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 630 198 zł w 2024 roku.
• 3 326 538 zł w 2023 roku.
• 3 526 002 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Truck Planner wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,143% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck Planner wynosi 0,65%. To oznacza, że firma ma szansę 0,65% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,098% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,65% w 2024 roku.
• 0,50% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Truck Planner charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Truck Planner wynosi 25 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 155 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 155 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
4 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 25 tys. zł w 2024 roku.
• 64 tys. zł w 2023 roku.
• 91 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 17 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 155 tys. zł w 2024 roku.
• 190 tys. zł w 2023 roku.
• 172 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 080 921
zł.
Koszty operacyjne Truck Planner wyniosły 4 045 860
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
180 154 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 080 921 zł w 2024 roku
• 1 015 091 zł w 2023 roku
• 836 126 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2024 roku
•
21% w 2023 roku
•
20% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck Planner wyniosła 956 064 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 169 576 zł.
a
ktywa obrotowe to 786 488 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 956 064 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1718 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 957 782 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 159 344 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 956 064 zł w 2024 roku.
• 914 619 zł w 2023 roku.
• 1 109 845 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12,232%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2038.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck Planner wyniosły 957 782 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 956 064 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 159 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 957 782 zł w 2024 roku
• 696 270 zł w 2023 roku
• 717 196 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2024 roku
• 76% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck Planner wykazała przychody na poziomie 3 945 297 zł.
Organizacja zarobiła -210 091 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -210 091 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 13 671 zł w 2022 roku
Organizacja Truck Planner wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki