SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Interspeed Transport osiągnęła 3 294 626 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 289 440 zł. Pozostałe przychody to 5186 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 181 185 zł.
Zysk netto wyniósł 108 255 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 647 313 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 294 626 zł w 2023 roku.
• 1 729 399 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 54 127 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 108 255 zł w 2023 roku.
• 524 646 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Interspeed Transport wynosi 3 108 930 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
479 494 zł a 8 236 565 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 554 465 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 108 930 zł w 2023 roku.
• 3 648 750 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Interspeed Transport wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,351% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
• 2,54% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Interspeed Transport wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Interspeed Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Interspeed Transport wynosi 91 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 22 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 148 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 22 tys. zł a 148 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
45 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 91 tys. zł w 2023 roku.
• 101 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 22 tys. zł w 2023 roku.
• 52 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 148 tys. zł w 2023 roku.
• 185 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Interspeed Transport wyniosły 3 043 576
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Interspeed Transport wyniosła 939 557 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 215 334 zł.
a
ktywa obrotowe to 724 223 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 830 302 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 530 071 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 300 231 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 469 778 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 939 557 zł w 2023 roku.
• 628 247 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Interspeed Transport wyniosły 300 231 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 939 557 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 150 115 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 300 231 zł w 2023 roku
• 98 601 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Interspeed Transport wykazała przychody na poziomie 3 294 626 zł.
Organizacja zarobiła 143 017 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 34 762 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 108 255 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 381 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 34 762 zł w 2023 roku
• 52 619 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Samsel Mariusz (50% udziałów)
• Zamkowski Marcin (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.01.2024 do 27.01.2025:
• Samsel Mariusz (33% udziałów)
• Zamkowski Marcin (33% udziałów)
• Wolański Andrzej (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.12.2021 do 16.01.2024:
• Samsel Mariusz (50% udziałów)
• Zamkowski Marcin (50% udziałów)