WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI SĄ UPRAWNIENI: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU ALBO PROKURENT, B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja Truck first osiągnęła 144 001 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 144 001 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 116 152 zł.
Zysk netto wyniósł 27 849 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 24 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 144 001 zł w 2024 roku.
• 120 000 zł w 2023 roku.
• 1 636 221 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4641 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 849 zł w 2024 roku.
• -155 110 zł w 2023 roku.
• 390 694 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck first wynosi 31 tys. zł.
EBITDA Truck first wynosi 31 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck first wynosi 416 649 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
209 254 zł a 1 116 020 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 69 441 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 416 649 zł w 2024 roku.
• 266 986 zł w 2023 roku.
• 2 956 907 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck first wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,26% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Truck first wyniosły 113 398
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 161 201 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck first wyniosła 282 534 zł.
a
ktywa obrotowe to 282 534 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 282 534 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 279 005 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3529 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 47 089 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 282 534 zł w 2024 roku.
• 249 314 zł w 2023 roku.
• 436 180 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck first wyniosły 3529 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 282 534 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 588 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3529 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 31 756 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck first wykazała przychody na poziomie 144 001 zł.
Organizacja zarobiła 30 603 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2754 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 849 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 459 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2754 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Truck first wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Strach Marcin
posiada 1100 udziałów, które stanowią 55% firmy.
Stenson
posiada 900 udziałów, które stanowią 45% firmy.
Największym udziałowcem od 09.01.2023 jest
Strach Marcin
kontrolujący 55% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.12.2018 do 09.01.2023
był Strach Marcin
kontrolując 55% udziałów.