Organizacja Acoustic marketing poland osiągnęła 29 190 464 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 29 190 120 zł. Pozostałe przychody to 344 zł.
Całkowite koszty wyniosły 28 254 663 zł.
Zysk netto wyniósł 935 457 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 721 767 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 29 190 464 zł w 2022 roku.
• 28 468 697 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -113 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 935 457 zł w 2022 roku.
• 1 049 244 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Acoustic marketing poland wynosi 26 093 159 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 891 021 zł a 72 976 160 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 727 624 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 093 159 zł w 2022 roku.
• 25 365 535 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Acoustic marketing poland wyniosła 8 220 499 zł.
a
ktywa trwałe to 563 642 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 656 857 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 220 499 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 854 695 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 365 804 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 706 135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 220 499 zł w 2022 roku.
• 7 514 364 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Acoustic marketing poland wyniosły 4 365 804 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 220 499 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -229 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 365 804 zł w 2022 roku
• 4 595 126 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Acoustic marketing poland wykazała przychody na poziomie 29 190 464 zł.
Organizacja zarobiła 1 196 579 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 261 122 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 935 457 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 99 961 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 261 122 zł w 2022 roku
• 161 161 zł w 2021 roku
Organizacja Acoustic marketing poland wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Acoustic Marketing Uk, Ltd
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 25.10.2019 jest
Acoustic Marketing Uk, Ltd
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.08.2019 do 25.10.2019
był Acoustic Marketing Uk, Ltd
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 06.12.2018 do 21.08.2019 najwięcej udziałów posiadała Ecovis Legal Poland Pruś I Wspólnicy Kancelaria Prawna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.