Organizacja Infra Rail osiągnęła 1 061 475 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 060 919 zł. Pozostałe przychody to 556 zł.
Całkowite koszty wyniosły 787 094 zł.
Zysk netto wyniósł 273 825 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 061 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 061 475 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 273 825 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 273 825 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Infra Rail wynosi 1 964 017 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
161 067 zł a 3 833 550 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 964 017 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 964 017 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Infra Rail wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,704% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2019 roku.
• 2,54% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Infra Rail wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,06% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Infra Rail charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Infra Rail wynosi 44 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 32 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 55 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 32 tys. zł a 55 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2018 a 2019 rokiem. Zmiana wynosi 44 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 44 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 32 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 55 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 390
zł.
Koszty operacyjne Infra Rail wyniosły 786 524
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
390 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 390 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Infra Rail wyniosła 376 250 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 64 400 zł.
a
ktywa obrotowe to 311 850 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 376 250 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 214 755 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 161 494 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 376 250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 376 250 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 73%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 128%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 128 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Infra Rail wyniosły 161 494 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 376 250 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 161 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 161 494 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Infra Rail wykazała przychody na poziomie 1 061 475 zł.
Organizacja zarobiła 273 825 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 273 825 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku