BRAND DISTRIBUTION TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000664165
NIP
5213768124
REGON
366579255

Podsumowanie

aktywa
170 tys.
przychód
1
zysk
-5 tys.
wartość firmy
126 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI, 18
Kod pocztowy
02-653
Rejestracja
2017-02-16
Rozpoczęcie działalności
2017-02-16
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1) PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB 2) CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand distribution trade osiągnęła 1 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5155 zł.
Strata netto wyniosła 5154 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 zł w 2021 roku.
• 188 333 zł w 2020 roku.
• 14 507 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -154 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5154 zł w 2021 roku.
• 177 198 zł w 2020 roku.
• -1440 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution trade wynosi 126 218 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 673 157 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 628 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 126 218 zł w 2021 roku.
• 966 392 zł w 2020 roku.
• 9671 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand distribution trade wyniosła 170 346 zł.
a
ktywa obrotowe to 170 346 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 170 346 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 168 289 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2056 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 55 658 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 170 346 zł w 2021 roku.
• 178 764 zł w 2020 roku.
• 1233 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -515,406%.
Marża netto wyniosła -515,406%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -712.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -171748.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -171723.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand distribution trade wyniosły 2056 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 170 346 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2056 zł w 2021 roku
• 2706 zł w 2020 roku
• 2893 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 35.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku
• 235% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand distribution trade wykazała przychody na poziomie 1 zł.
Organizacja zarobiła -5154 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5154 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -500 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 6494 zł w 2020 roku
• 10 542 zł w 2019 roku

Organizacja Brand distribution trade wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000000003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 11% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0000000003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sawosz Angelika posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Sawosz Wiktor posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.