Organizacja Młodzieżowa agencja informacyjna osiągnęła 137 230 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 137 230 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 69 839 zł.
Zysk netto wyniósł 67 391 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 446 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 137 230 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 478 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 67 391 zł w 2022 roku.
• 52 104 zł w 2021 roku.
• 92 787 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Młodzieżowa agencja informacyjna wynosi 579 014 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
205 845 zł a 1 162 472 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 115 803 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 579 014 zł w 2022 roku.
• 563 754 zł w 2021 roku.
• 749 237 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Młodzieżowa agencja informacyjna wyniosła 297 283 zł.
a
ktywa obrotowe to 297 283 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 297 283 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 290 618 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6665 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 59 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 297 283 zł w 2022 roku.
• 228 490 zł w 2021 roku.
• 180 300 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 54%.
Marża netto wyniosła 49%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Młodzieżowa agencja informacyjna wyniosły 6665 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 297 283 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6665 zł w 2022 roku
• 5263 zł w 2021 roku
• 9177 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 5% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Młodzieżowa agencja informacyjna wykazała przychody na poziomie 137 230 zł.
Organizacja zarobiła 74 056 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6665 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 67 391 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6665 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Młodzieżowa agencja informacyjna wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Działalność agencji informacyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Diecezja Zielonogórsko Gorzowska Kościelna Osoba Prawna
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.01.2020 jest
Diecezja Zielonogórsko Gorzowska Kościelna Osoba Prawna
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.07.2018 do 08.01.2020
był Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży Diecezji Zielonogórsko Gorzowskiej
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do MŁODZIEŻOWA AGENCJA INFORMACYJNA